فرماندار بوشهر گفت: شایسته نیست که اگر جایی ناکارآمدی احساس شد همه حمله کنند بلکه باید با همراهی و پشتیبانی تلاش کرد ناکارآمدی از بین برود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس جمشیدی فرماندار بوشهر در جلسه شورای اداری این شهرستان بیان کرد: با وجود همه مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، اما دولت تدبیر و امید در اجرای طرح‌های درمانی در این شهرستان سربلند است.

او ادامه داد: نوسازی و بازسازی همه خانه‌های بهداشت روستایی، پایگاه‌های اورژانس، مراکز جامع خدمات سلامت، ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی اورژانس هسته‌ای، بیمارستان جایگزین بیمارستان فاطمه زهرا (س)، توسعه خوابگاه‌ها، دانشکده دندانپزشکی از جمله طرح‌های عمرانی اجرا شده در این بخش است.

 فرماندار بوشهر افزود: هرچند هنوز تا رسیدن به ایده‌آل‌های درمانی مسیر طولانی پیش رو است، اما تاکنون کار‌های ماندگاری در این بخش در شهرستان بوشهر رقم خورده‌است.

جمشیدی گفت: آنچه گفته می‌شود باید موجب امیدواری مردم باشد و ناامیدی مردم در این شرایط بزرگ‌ترین گناه و آب به آسیاب دشمن ریختن است، زیرا مهم‌ترین هدف دشمن ناکارآمد جلوه دادن نظام است.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: باید فارغ از نگاه سیاسی به هر مسئولی کمک کرد تا برای برطرف کردن مشکلات تلاش کند. شایسته نیست که اگر جایی ناکارآمدی احساس شد همه حمله کنند بلکه باید با همراهی و پشتیبانی تلاش کرد ناکارآمدی از بین برود.

فرماندار گفت: مدیریت در شرایط اقتصادی مناسب هنر نیست بلکه هنر، مدیریت کردن در شرایط سخت است و مطمئن باشید مردم اگر در جریان واقعیت‌ها قرار گیرند به طور یقین همراهی می‌کنند.

جمشیدی بیان کرد: امروز کشور علاوه بر ویروس کرونا با تحریم‌ها نیز روبه‌رو است، اما توانسته با همراهی مردم مشکلات را پشت سر بگذارد.

او با اشاره به ایثار و گذشت پرستاران افزود: امروز مدافعان سلامت با کاری جهادی در میدان جنگ قرار گرفته‌اند اما با تمام وجود ایستاده‌اند و تنها نیازمند همراهی مردم در رعایت اصول بهداشتی هستند.

فرماندار بوشهر تاکید کرد: هرچند مسئولان نیز با اعمال محدودیت‌های شدید برای مقابله با ویروس کرونا که مردم و به ویژه کاسبان را با مشکل روبه‌رو می‌کند موافق نیستند، اما برای حفظ جان مردم مجبور به اعمال برخی از این اقدام‌ها هستیم که در صورت رعایت موارد بهداشتی این اقدام‌ها کم‌تر انجام می‌شود.

در این جلسه به مناسبت گرامیداشت روز پرستار از پرستاران شهرستان بوشهر قدردانی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.