مددی: جوی که در هیئت مدیره استقلال می‌بینم بسیار خوب است/ کادر فنی با همین ترکیب به کار خود ادامه خواهد داد

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شرایط آبی پوشان پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه مراسم بزرگداشت منصور پورحیدری و در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: کار کردن در مجموعه استقلال لطف خدا است. از حمایت و تایید هیئت مدیره تشکر می‌کنم. جوی که در هیئت مدیره می‌بینم بسیار خوب است. ما باید مطابق اساسنامه باشگاه استقلال حرکت کنیم. وظایف مدیرعامل و هیئت مدیره کاملا مشخص است. مهم این است که مدیرعامل و هیئت مدیره برای سربلندی باشگاه تلاش کنند.

او درباره اینکه چه کسی دستیار محمود فکری می‌شود، عنوان کرد: کادر فنی استقلال با همین ترکیب به کار خود ادامه خواهد داد. کادر فنی اگر درخواستی داشته باشد، ما بر اساس آن وارد عمل می‌شویم. در مورد مباحث فنی باید از محمود فکری سوال پرسیده شود.

مدیرعامل استقلال در خصوص نتایج آبی پوشان در این فصل، گفت: ۷ هفته از لیگ برتر گذشته و رتبه دوم جدول را در اختیار داریم. از هواداران تقاضا می‌کنم که صبور باشند و تیم را حمایت کنند.

او در مورد وضعیت فرشید اسماعیلی، بیان کرد: فردا جلسه کمیته انضباطی اسماعیلی برگزار می‌شود. مسائلی وجود دارد که اجازه دهید در خانواده استقلال برطرف شود.

مددی درباره اینکه آیا بهتر نیست از پیشکسوتان باشگاه استقلال هم تجلیل شود، اظهار داشت: این ایده را در جلسه هیئت مدیره مطرح می‌کنم. برای پیشکسوتان عزیزی که در قید حیات هستند و تلاش خوبی انجام داده‌اند، برنامه ریزی خواهیم کرد.

او در ادامه بیان کرد: مجوز مقدماتی حرفه‌ای شدن را دریافت کرده ایم و منتظر هستیم تا پس از دائمی شدن، آن را اعلام کنیم. نامداری به عنوان هوادار زحمت زیادی برای استقلال کشیده و از او تشکر می‌کنیم. تلاش خواهیم کرد تا با کمک هواداران، استقلال را به روزهای اوج برسانیم. در اسرع وقت کمک‌های او را جبران خواهیم کرد و نگرانی خاصی نداریم. تمام تلاش ما در درجه اول حضور قدرتمندانه در لیگ برتر، جام حذفی و سپس کسب ستاره سوم است.

او گفت: در پرونده رشید مظاهری برنده شدیم و در مورد بابک مرادی هم با کمک کمیته استیناف حق او را خواهیم گرفت. در خصوص سبحان خاقانی هم لایحه اعتراضی باشگاه به کمیته تعیین وضعیت ارسال شده است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار