سیف الله پور: سازمان لیگ هنوز جواب نامه نساجی برای لغو بازی با پرسپولیس را نداده است

قائم مقام باشگاه نساجی درباره آخرین شرایط این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایزد سیف الله پور قائم مقام باشگاه نساجی درباره اعتراض‌ تماشاگران تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از شکست مقابل مس رفسنجان در لیگ برتر عنوان کرد: ما بعد از شکست‌ در لیگ از تمام تماشاگران و هواداران واقعی خود عذر خواهی کرده ایم. البته در این فصل نسبت به سال‌های قبل عملکرد بدی نداشته ایم و اگر مشکلات داوری بازی با تراکتور  نبود و ما سه امتیاز آن بازی را می‌گرفتیم می‌توانستیم در جایگاه مناسبی در جدول لیگ قرار بگیریم.

او ادامه داد: امسال حدود ۹۰ درصد بازیکنان و کادر فنی تیم ما عوض شده است. بازیکنی که با ما ۳۰۰ میلیون تومان قرارداد داشت با قرارداد‌ی میلیاردی باشگاه ما را ترک کرد. امسال بومی‌ترین تیم نساجی در طول سه سال گذشته در لیگ برتر را داریم و هواداران باید کمی صبر داشته باشند.

او گفت: ما یک مربی جوان و تحصیل کرده را تنها ۱۰ روز قبل از شروع لیگ به تیم اضافه کردیم. ما باید به این مربیان جوان فرصت بدهیم تا بتوانند بدون استرس به کار خود در تیم ادامه دهند.

او ادامه داد: امسال باتوجه به قانون منع جذب بازیکنان خارجی باشگاه‌های صنعتی مانند ما دچار مشکل شدند و بسیاری از بازیکنان خود را از دست دادند.

سیف الله پور درباره زمین چمن مصنوعی تیم نساجی عنوان کرد: بیشترین ضرر و آسیب را تیم ما می بیند. این زمین به هیچ وجه استاندارد نیست. من هشدار می‌دهم که با توجه به شرایط جوی در بازی مقابل پرسپولیس شرایط زمین بدتر هم می‌شود.

او گفت: در استان ما هیچ حمایتی از مالک باشگاه نمی‌شود. تنها صحبت از حمایت می‌شود.

سیف الله پور درباره بازی نساجی و تیم فوتبال پرسپولیس و زمان برگزاری این مسابقه گفت: در این فصل شرایط بازی‌ها سخت شده است. قبل از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان برنامه بازی‌ها را اعلام کردند و زمان بازی ما با تیم پرسپولیس مشخص شد، اما به یکباره این بازی را لغو کردند. تیم ما هم اعلام کرد که برای موفقیت باشگاه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا موافق این لغو است.

او گفت: در برنامه جدید ما باید در ۱۰ روز سه بازی انجام دهیم. ما معتقدیم این برنامه جدید ظلم در حق باشگاه پر طرفدار نساجی است. پنج روز قبل مدیرعامل ما نامه‌ای خطاب به سازمان لیگ زد و درخواست کرد که بازی ما مقابل پرسپولیس به زمان دیگری موکول شود اما متاسفانه سازمان لیگ تا به حال به ما جوابی نداده است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۰۹:۴۱ ۰۲ دی ۱۳۹۹
رو که نیست سنگ پای قزوین است !!!
لنگیا در خواست لغو بازی با نساجی دادند و هفته بعد که بازیکنان ذوب آهن به کرونا مبتلا شده بودند وبازیشان لغو شده،حالا سرمربی لنگیا در خواست اعلام نتیجه 3 بر 0 بنفع خودشان را می نماید .
آخرین اخبار