در بسته حوادث سه شنبه ۲ دی ماه ۹۹ بخوانید؛

کشف بیش از ۱۵۸ کیلوگرم تریاک در خوزستان/ سارق مسلح در حمیدیه دستگیر شد

حوادث امروز سه شنبه ۲ دی ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز سه شنبه ۲ دی ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف بیش از ۱۵۸ کیلوگرم تریاک در خوزستان

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با هدف تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد افیونی، پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تلاش اطلاعاتی از انتقال ۳ محموله مواد مخدر مطلع شد و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با کار اطلاعاتی محور‌های تردد ۲ دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه وانت سایپا حامل مواد مخدر را در ورودی‌های استان شناسایی و طی عملیات‌های غافلگیرانه متوقف کردند.

او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقدار ۱۵۸ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو‌ها جاساز شده بود، کشف شد و در این ارتباط ۳ قاچاقچی موادمخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستگیری یک سارق مسلح در حمیدیه

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه بیان داشت: ماموران انتظامی حمیدیه حین گشت زنی هدفمند و محسوس یک دستگاه خودرو دارای سابقه سرقت مسلحانه در این شهرستان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه متوقف کردند و متهم در تحقیقات پلیس به یک فقره سرقت مسلحانه اعتراف کرد که با تحقیقات تخصصی مشخص شد، فرد دستگیر شده به اتهام مشارکت در یک فقره حریق عمدی در حوزه استحفاظی شهرستان هویزه تحت تعقیب است.

او با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد، اظهار کرد: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.