کمالی زاده از افزایش میزان ریل‌گذاری حدفاصل ایستگاه چهارراه طالقانی تا ایستگاه ۴۵ متری گلشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی کمالی زاده، شهردار کرج با تأکید بر لزوم تسهیل در تزریق نقدینگی به طرح متروی کرج، گفت: باید برای تحقق این امر تمامی نهادهای مربوطه و ظرفیت‌های موجود را مورداستفاده قرار دهیم تا نقدینگی لازم به‌موقع و بدون تأخیر به طرح تزریق شود.

او با اشاره به این که ۹۰ میلیارد تومان از طریق تهاتر در طرح پایدار شد، افزود: در همین راستا تمهیدات لازم برای افزایش میزان ریل‌گذاری حدفاصل ایستگاه چهارراه طالقانی تا ایستگاه ۴۵ متری گلشهر در نظر گرفته‌شده است.

شهردار کرج با یادآوری برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بهره‌برداری از پروژه قطار شهری کرج از پیشرفت طرح در زمینهٔ ریل‌گذاری، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها از هفته آینده، میانگین ریل‌گذاری ۵۰۰ تا ۷۰۰ متر در هر هفته خواهد بود.

کمالی زاده همچنین به مشارکت پیمانکار طرح در سرعت بخشیدن به روند آن اشاره کرد و گفت: با افزایش حجم عملیات اجرایی در جبهه‌های متعدد طرح، در حال حاضر ظرفیت بالایی از نیروی انسانی و ماشین‌آلات در حال فعالیت هستند تا بر اساس برنامه زمان‌بندی در اولویت اول بهره‌برداری اهداف موردنظر محقق شود.

او افزود: با توجه به پیشرفت‌های انجام شده در اولویت اول راه‌اندازی و نزدیک شدن به زمان مقرر برای افتتاح بخشی از طرح خط ۲، تکمیل تجهیزات رفاهی مانند پله‌برقی و آسانسور در برخی ایستگاه‌ها در دستور کار قرارگرفته است.

انتهای پیام/د.خ

برچسب ها: قطار شهری ، متروی کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.