روزنامه نگار حامی دونالد ترامپ از او خواست تا به بازی تقلب انتخاباتی پایان دهد و شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری را بپذیرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه ایندیپندنت، روزنامه نگار کهنه کار آمریکایی و از حامیان دونالد ترامپ از او خواست تا به جنجال‌های انتخاباتی خود پایان دهد و شکست را بپذیرد.

جرالدو ریورا، که از مجریان سابق شبکه فاکس نیوز است، با تصدیق اینکه دیگر راه قانونی برای تغییر نتیجه انتخابات باقی نمانده، او را ترغیب به پذیرش شکست خود و پیروزی جو بایدن کرد. وی در این باره گفت رئیس جمهور مرتکب اشتباه شده است. راهی باقی نمانده است. هیچ راه قانونی برای تغییر نتیجه وجود ندارد.

روزنامه نگار کهنه کارآمریکایی همچنین با یادآوری ادعا‌های رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید درباره شواهد انبوه تقلب انتخاباتی گفت این شواهد ساختگی است. گفتن این موضوع دردناک است، اما راهی برای تغییر (نتیجه انتخابات) وجود ندارد.

از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیش از یک ماه می‌گذرد، اما چیزی که تغییر نکرده ترامپ و ادعاهایش در خصوص تقلب و دستکاری نتیجه انتخابات سوم نوامبر است. در حالیکه روز شمار حضور ترامپ در کاخ سفید به شماره افتاده است، او کماکان معتقد است تقلب او را از دور دوم ریاست جمهوری محروم کرده است.

برغم تائید پیروزی بایدن از سوی مجمع برگزینندگان آمریکا، ترامپ کماکان بر ساز رنگ باخته تقلب در انتخابات میدمد، آنهم در شرایطی که قریب به ۶۰ دعوی حقوقی بی سند و مدرک او بدون هیچ عایده‌ای از سوی ایالت‌های مختلف رد شده است. حال قرار است پس از شکست پروژه تقلب انتخاباتی ترامپ، بار دیگر دعوی حقوقی او در دیوان عالی مطرح شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار