دهقان با بیان اینکه امنیت یک نیاز بنیادی و اساسی است گفت یکی از متولیان و ارکان مهم در ایجاد و استقرار امنیت، نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی دهقان رئیس دادگستری استان ایلام در آیین مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: امنیت پایدار از دیدگاه مقام معظم رهبری همه جانبه است و متولیان آن علاوه بر نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی و سایر سازمان‌ها تمامی مردم و آحاد جامعه را در بر می‌گیرد.

رئیس دادگستری استان ایلام با بیان اینکه همگرایی در ایجاد امنیت مهم و ضروری است، گفت: مقوله امنیت جزء حقوق مسلم و اساسی مردم است و بایستی همه تلاش کنیم که این موضوع و مهم در جامعه محقق شود.

دهقان یادآور شد: نیروی انتظامی امروز هم مورد اعتماد مسئولان نظام است و هم مردم به آن اعتماد دارند.

او ادامه داد : امروز اهمیت و اعتماد به نیروی خدمتگزار انتظامی را در بیانات مقام معظم رهبری، مردم و مقام قانونگذار می‌بینیم.

رئیس دادگستری استان ایلام به مولفه‌های اقتدار نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: یکی از مولفه‌های اقتدار نیروی انتظامی، سلطه اطلاعاتی و روانی بر مجرم و افراد خطرناک است.

او یادآور شد : از دیگر مولفه‌های اقتدار پلیس، ایجاد پلیس‌های تخصصی است که امروزه شاهد این پلیس‌ها هستیم که با تخصص برای ریشه کنی جرم و آسیب‌های اجتماعی ورود می‌کنند.

رئیس دادگستری استان ایلام خاطرنشان کرد:نیروی انتظامی حافظ جان مال و ناموس مردم است و اعتماد به نیروی انتظامی یکی دیگر از مولفه‌های اقتدار این نیرو در کشور است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.