علی اسدی گفت: برای تامین آب و برق مورد نیاز سرمایه‌گذاران در هر نقطه‌ای از استان آمادگی کامل داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  علی اسدی رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق کرمانشاه در حاشیه مراسم تقدیر از فعالان پویش هر هفته "الف. ب. ایران" که با حضور وزیر نیرو امروز (۲ دی)  به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد گفت:در هر نقطه‌ای از استان که سرمایه گذاران بخواهند، برای تامین آب و برق مورد نیاز آن‌ها آمادگی کامل داریم و امیدواریم این پایداری در شبکه آب و برق استان تداوم داشته باشد.

او با بیان اینکه زیربنای توسعه در هر کشور و استانی صنعت آب و برق آن است تصریح کرد: وزارت نیرو از سال گذشته پویش فراگیر "الف. ب. ایران" را در راستای توسعه صنعت آب و برق راه اندازی کرد که خوشبختانه صنعت آب و برق استان کرمانشاه در اجرای این پویش خوش درخشیدند.

رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان کرمانشاه با اشاره به سهم بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومانی استان کرمانشاه در اجرای پروژه‌های صنعت آب و برق در قالب پویش هرهفته "الف. ب. ایران" افزود:  استان کرمانشاه در این پویش جزو استان‌های پیش رو بوده و تا پایان سال هم چند پروژه دیگر را به بهره برداری می‌رساند که در تامین آب و برق استان نقش کلیدی دارند.

اسدی گفت: در استان کرمانشاه از ابتدای راه اندازی این پویش بیش از ۲۰ پروژه بزرگ و کوچک اجرایی شده که از پروژه‌های شاخص آن نیروگاه دالاهو با دو واحد ۳۰۰ مگاواتی، سدشرفشاه، تامین آب شرب پاوه، تامین آب بیش از ۱۰۰ روستا در شهر‌های ماهیدشت و کنگاور و توسعه صادرات برق است.

انتهای پیام/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.