معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۸۳۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحد های اقتصادی استان پرداخت شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید پرونده‌های واحد‌های تولیدی استان بررسی شد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۳۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحد‌های اقتصادی استان پرداخت شده است.

او با بیان اینکه در یک هفته اخیر حدود ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است افزود: روند پرداختی‌ها ارتقای خوبی داشته و امیدواریم تا پایان سال همانطور که در بند الف تمام سهمیه استان جذب گردید، تمامی تسهیلاتی که به بانک‌ها معرفی شده اند نیز پرداخت شود.

شریفی نژاد با بیان اینکه متقاضیان برای دریافت تسهیلات تا پایان دی ماه امسال فرصت ثبت نام دارند تشریح کرد: طبق مقررات ابلاغی از سوی وزارت گردشگری بانک‌ها موظف هستند تا پایان اسفندماه سال جاری تسهیلات را پرداخت نموده و با پایان‌مهلت تنفس درخرداد ماه سال ۱۴۰۰ بازپرداخت تسهیلات آغاز می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بیان کرد: استان سمنان به دلیل صنعتی بودن مورد توجه زیاد صنعتگران به خصوص در غرب استان قرار گرفته است امیدواریم با تدابیر اتخاد شده از سوی ستاد بمنظور توسعه زمین‌ها در غرب استان و شهرک‌های صنعتی تدابیر لازم اتخاد شود تا مشکلات در این بحث نیز مرتفع گردد.

او در این جلسه ضمن بیان اینکه ۵۱۱ فقره پرونده در سال ۹۹ به بانک‌ها معرفی شده است ابراز داشت: ۳۱۰ فقره به ارزش ۸۳۰ میلیارد پرداخت و ۲۰۱ فقره پرونده باقی مانده است.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: ستاد تسهیل ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.