صالحی، سرمربی تیم تکواندوی استقلال تهران درباره تغییر نام این تیم از جوانه به استقلال توضیحاتی را مطرح کرد.

رحیم صالحی، سرمربی تیم تکواندوی استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان, درباره حضور این تیم در لیگ برتر تکواندوی آقایان بیان کرد: با اسم جوانه وارد مسابقات لیگ تکواندو شدیم و امکان تغییر نام به "استقلال" بالا و حتی نامه نگاری‌ها در این زمینه انجام شده است. با این حال برخی مشکلات وجود دارند که هنوز از طرف باشگاه استقلال جوابی نگرفته ایم. منتظر نامه رسمی خلیل زاده هستیم تا این کار انجام شود.

او درباره کادر فنی تیم تکواندو که متشکل از قهرمانان سابق تیم ملی مانند مسعود حجی زواره، فرزاد عبداللهی، هادی مستعان و ... است، بیان کرد: یکی از اهداف باشگاه ما این است تا از بازیکنانمان که سال‌های زیادی زحمت کشیده اند، در کادر فنی ما حضور پیدا کنند و طی سال‌های آینده هر کدام در تیمی سرمربی شوند. باید از تجربیات این افراد استفاده شود و به نوعی حضور فعالی در تکواندو داشته باشند و گوشه نشین نشوند.

صالحی درباره نحوه برگزاری لیگ امسال تکواندو اظهار کرد: به نحوه برگزاری بازی‌ها در ۲ گروه، اعتراض هایی از سوی تیم‌ها وارد شد که ما هم در برخی مسائل موافق نمایندگان در جلسه اخیر قرعه کشی مسابقات لیگ بودیم و امیدواریم به زودی از سوی سازمان لیگ تکواندو تصمیم خوبی درباره برگزاری دیدارها، اتخاذ شود.

او درباره بازیکنان این تیم بیان کرد: طی فراخوانی که اعلام کرده‌ایم، تعداد زیادی بازیکن حضور پیدا کردند تا در تست شرکت کنند و در تلاش هستیم تا بازیکنان دیگر را هم زیر نظر بگیریم و در نهایت با بهترین‌ها قرارداد ببندیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار