عمل نکردن به تعهدات، فرد متخلف را روانه زندان کرد

میرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت:با دستور اجرای احکام و با شکایت شاکیان خصوصی، شخصی که به تعهدات خود عمل نکرد ه بود به زندان فرستاده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، نجف زاده مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: با توجه به شکایت شاکیان خصوصی ازشخصی که فروشنده واجرا کننده و نصاب آسانسور بوده ۷ پرونده در این خصوص تشکیل شدودر شعب تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفت.

او ادامه داد: شخص نصاب آسانسور در پرونده‌های خود، درخصوص اجرا و نصب به تعهدات خود عمل نکرد وبه کم فروشی متهم شد.

نجف زاده گفت: در مجموع بیش ازیک میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال جزای نقدی در حق شاکیان خصوصی وبیش از ۴ میلیارد و ۹۶۷ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت از سوی شعب تعزیرات حکومتی محکوم شد.

عضو شورای قضائی استان افزود: محکوم علیه با توجه به استنکاف (سر باز زدن) از اجرای احکام صادره وعدم رضایت شاکیان خصوصی در پرونده‌های تشکیل شده برای ادامه محکومیت به اداره زندان‌ها واقدامات تامینی وتربیتی گرگان معرفی شده است.

او از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه گرانفروشی یا سایر تخلفات اقتصادی، بهداشتی وصنفی، قاچاق کالا وارز و... موضوع را به صورت حضوری، یا با تلفن ۱۳۵ یا سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن وتجارت ویا با تلفن ۱۹۰ به دانشگاه علوم پزشکی گزارش کنند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.