رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در رسیدگی به ماده ۱۰۰ موضوع درآمدزایی برای شهرداری اصلا مدنظر نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جلسه شورای قضایی استان گفت: در رسیدگی‌های پیرامون ماده ۱۰۰ تجدید نظر موضوع درآمدزایی برای شهرداری اصلا مدنظر نیست و اعتقاد ما بر این است که به ویژه در کلانشهر‌ها ضوابط کلی و طرح تفضیلی شهر به طور کامل رعایت شود.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: در این جلسه در خصوص تخلفات ساختمانی در محدوده شهر اراک و سایر شهر‌های استان، تاکید شد که کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها ورود عالمانه و کارشناسی به این موضوع داشته باشند.

او با تاکید بر تکریم مراجعین و رفع اطاله دادرسی و رفع مشکلات قضایی مردم اضافه کرد: نباید هیچ قدمی مخالف قوانین و مقررات برداشته شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: در این جلسه موارد مهم مسائل و مشکلات عموم مردم اعم از مشکلات اقتصادی، گرانی، گرانفروشی بررسی و مقرر شد سازمان تعزیرات حکومتی در این خصوص مدیریت و نظارت بیشتری داشته باشد.

او با بیان اینکه گرانی موضوعی کشوری است، اما گرانفروشی باید در استان مرتفع و نظارت شود ادامه داد: مقرر شد سازمان صمت و اصناف هم بر تعادل قیمت‌ها در بازار ورود کنند.

حجت‌الاسلام موسوی در خصوص کمبود برخی اقلام دارویی و درمانی و مشکلات حوزه صنعت هم گفت: مدیران قضایی در تمام دستگاه‌های وابسته به قوه قضاییه استان نباید از کنار مسائل کوچک و بزرگ استان بی تفاوت عبور کنند و باید در اسرع وقت اقدام لازم را در خصوص رفع مسائل انجام دهند.

در پایان این جلسه از سرپرست سابق دادگاه‌های استان تقدیر و یکی از دیگر قضات استان برای این سمت معرفی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.