وزیر نیرو از استاندار سیستان و بلوچستان به پاس تلاش‌ها و همکاری‌ها در پیشبرد سیاست‌های حوزه نیرو و مشارکت و نقش‌آفرینی موثر وی در تحقق اهداف پویش «هر هفته-الف-ب-ایران» تقدیر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، رضا اردکانیان وزیر نیرو در این لوح تقدیر بیان کرده است: الف ب حروف آغازین الفباست و الفبای هر کار زیربنای آن است، آب و برق زیربنای تولید، توسعه و آبادانی میهن‌مان است و پویش فراگیر ملی «هر هفته الف_ ب_ ایران» میدانی وسیع برای خدمت‌گزاری و کمک به ساختن ایرانی که شایسته و سزاوار ایرانیان است.

بواسطه نقش‌آفرینی موثر جنابعالی و تحقق اهداف پویش«هر هفته الف_ ب_ ایران» در نیمه دوم سال ۹۸ و نظربه استمرار این حرکت شتابان و پربرکت در سال ۹۹ از مشارکت و نقش ارزشمندتان در این پویش قدردانی می‌کند.

رجاء واثق دارد؛ هفته‌های باقی‌مانده از این پروژه در سال«جهش تولید» شرکت‌های صنعت آب و برق در آن استان همچنان از حمایت‌هاو پشتیبانی‌های جنابعالی برای تامین آب و برق هموطنان عزیز و کسب رضایت هر چه بیشتر مردم شریف بهره‌مند خواهند شد.

هر_هفته_الف_ب_ایران» عنوان پویشی بوده که رضا اردکانیان وزیر نیرو برای افتتاح هفتگی طرح‌های بزرگ و مهم صنعت آب و برق مطرح کرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.