با تلاش نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان سپیدان دو هکتار از اراضی ملی منطقه چهارکوه شهرستان زرین دشت از دست زمین خواران خارج و به بیت المال باز گردانده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی سلیمانی شیری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرین دشت، گفت: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی پس از دریافت خبر تخریب و تصرف اراضی ملی در منطقه چهارکوه بلافاصله به محل عزیمت و پس از بررسی نقشه‌های پلاک، محرز و مشخص گردید متصرفان اقدام به تخریب و تصرف حود دو هکتار از اراضی ملی این منطقه کردند.

او، بیان کرد: ماموران حفاظت منابع طبیعی بلافاصله اقدام به توقیف عملیات و رفع تصرف از اراضی ملی کردند و پرونده تخریب و تصرف نیز برای فرد خاطی تنظیم و به دادسرای عمومی شهرستان ارجاع داده شد.

سلیمانی شیری نقش اساسی مردم و جوامع محلی در جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی را انکار ناپذیر توصیف و تصریح کرد: یگان حفاظت منابع طبیعی با استفاده ازظرفیت‌های مردمی و سایر دستگاه‌های مرتبط دست متصرفان و متجاوزان به اراضی ملی را با تمام توان کوتاه می کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرین دشت، از عموم مردم و دوستداران طبیعت خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخریب، تصرف و آتش سوزی احتمالی در عرصه‌های منابع طبیعی، فورا مراتب را از طریق تماس با سامانه ۱۵۰۴ یگان حفاظت طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار