توقف لودر غیر مجاز در اراضی ملی منطقه تنگاب جهرم

یک دستگاه لودر که بصورت غیر مجاز در اراضی منابع ملی پلاک تنگاب شهرستان جهرم در حال خاکبرداری بود از سوی مامور یگان حفاظت منابع طبیعی متوقف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود طاهری قیری سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جهرم، گفت: درپی دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با خاکبرداری غیر مجاز یک دستگاه لودر در اراضی ملی منطقه تنگاب، بلافاصله ماموران یگان حفاظت به منطقه اعزام و از فعالیت لودر  جلوگیری شد.

او، بیان کرد: پس از توقیف فعالیت لودر، مالک و راننده آن برای سیر مراحل و تشریفات قانونی به اداره منابع طبیعی شهرستان  جهرم  احضار و تعهدات لازم از آنان  اخذ شد.

طاهری قیری، تصریح کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان جهرم در هر ساعت از شبانه روز در حال آماده باش برای مقابله با سودجویان و متصرفان عرصه‌های منابع طبیعی هستند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جهرم، از عموم همشهریان به خصوص دامداران، مرتعداران و سمن‌ها و تشکل‌های مردمی حامی طبیعت درخواست کرد تا در صورت هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی و یا قطع درختان و آتش سوزی در این عرصه‌ها مراتب را  از طریق تماس با شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار