به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ایران خودرو تارا یک سدان کلاس C به حساب میآید که تولید آزمایشی آن آغاز شده و قرار است تا در هفتههای آتی، تولید انبوه آن شروع شود.
با توجه به کاتالوگ منتشر شده در وبسایت گروه صنعتی ایران خودرو، تارا در نسخه دندهای و اتوماتیک به بازار میآید و به پیشرانه EC ۵ یا همان TU ۵ پلاس مجهز است. این پیشرانه ۱٫۶ لیتری توان ۱۱۰ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر تولید میکند و به فناوری زمان بندی متغییر سوپاپها و پمپ روغن تطبیقی مجهز است. این توان از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی و یا ۶ سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل میشود.
اما در تارا اتوماتیک امکانات بیشتری دیده می شود و این خودرو به سانروف، دوربین عقب، تریم داخلی چرم و پارچه، رینگ ۱۶ اینچی، صندلی های برقی جلو (۴ حرکته برقی و دو حرکته دستی برای صندلی راننده – دو حرکته برقی و دو حرکته دستی برای صندلی شاگرد)، سنسور نور و باران، استارت دکمه ای، کیسه هوای جانبی جلو، آینه های تاشوی برقی و… مجهز است.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
ماشینهای ساخت ایران خودرو در بهترین حالت ۸۰ تومن اصلا ارزش نداره تو ترکیه رفیقم آئودی شاستی ساخت ۲۰۲۰ خریده ۵۰۰ ملیون به پوله ما بعد ماشین روزه دنیا با اون همه آپشن و گذشته نیک ماشین آلمانی بعد ۸۰۰ تومن پولو بریزی تو جیب اینا
والا به خدا یکم مردم سر عقل بیاید
۳۰۰ میلیون واسه ۱۱۰ اسب بخار؟
مثل پاور ویندوز ، سنسور باد ، شیشه عقب دودی ، روکش چرم و پارچه
اما امکانات منحصر به فردی نداره
اما مطمئنم هستم در قیمت خیلی فرق داره
این تقلب در معاملهاست
بابا از سال ۷۱ پژو ۴۰۵ رو آوردین تا کی میخواین رو اون پلتفرم ماشین بزنین زشته خیلی زشت ،
یادش بخیر ، بیوک ایران ، کادیلاک ایران و ...
همه رو دعوت کرده بودن ماشین روشن نشد هر کاری کردن باز روشن نشد
قیمت کارخانه را اعلام کنید تا تکلیف همه مشخص شود
خبر های موجود حکایت از قیمت سه الی چها برابر واقعی دارند یعنی هر قیمتی اعلام شود قیمت واقعی خودرو یک چهارم قیمت اعلامی خواهد بود
آخر کدوم درسته؟
موتور ۱۶۰۰ ؟؟
لابد موتور رانا رو گذاشتن پول بوگاتی رو بگیرن.
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .