مدیر صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: امسال ۵۲ درصد حقوق مستمری بگیران بیمه روستایی و عشایری در استان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی سماواتی، مدیر صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: امسال با اجرای قانون همسان سازی، حقوق ، ۵۲ درصدی حقوق مستمری بگیران بیمه روستایی و عشایری افزایش یافت.

او در جمع کارگزاران بیمه تویسرکان افزود: تا پایان سال، تا ششصد نفر از کشاورزان تویسرکان، ساکنان دو شهر سرکان و فرسفج و روستاییان این شهرستان می توانند با مراجعه به ۴ کارگزاری بیمه روستاییان و کشاورزان نسبت به بیمه کردن خود و اعضای خانواده اقدام کنند.

مدیر صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان با اشاره به اینکه بازنشستگی، از کارآفتادگی و مستمری بازماندگان، سه مزیت اصلی بیمه روستایی است، ادامه داد: سهمیه اختصاصی صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تویسرکان امسال هزار و  ۱۰۰ نفر است که تاکنون ۵۰۰ نفر بیمه شده اند.

سماواتی اظهار داشت: باغداران و کشاورزان همه شهرستان تویسرکان، ساکنان دو شهر زیر ۲۰ هزار نفر سرکان و فرسفج و تمامی روستانشینان می‌توانند با مراجعه به کارگزاری‌های شهرستان ثبت نام و از مزیت‌های این صندوق بهره‌مند شوند.

او بیان کرد: در این بیمه ۸ سطح درآمدی براساس توان اقشار مختلف در نظر گرفته شده و دو برابر سهم واریزی بیمه را  دولت پرداخت می‌شود.

مدیر صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان  گفت: هم اکنون ۷ هزار و  ۸۰۰ خانواده ی شهرستان تویسرکان در این صندوق عضو و ۶۳۰ خانور حقوق و مستمری دریافت می‌کنند.

حداقل سن ثبت نام در صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ۱۸ سال است و ثبت سابقه بیمه از مزیت‌های بارز این بیمه است که می تواند در سنوات شغلی آینده فرد محاسبه شود.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.