استاندار هرمزگان:

دهستان شمیل بندرعباس به بخش ارتقا یافت

فریدون همتی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط استانداری هرمزگان از طریق وزارت کشور و تصویب هیات دولت، دهستان شمیل در شهرستان بندرعباس به بخش ارتقا یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: وزیر کشور مصوبه هیات وزیران در خصوص ایجاد بخش شمیل در شهرستان بندرعباس و سایر تغییرات در واحد‌های تقسیماتی شهرستان‌های بندرعباس، رودان و میناب را به طور رسمی ابلاغ کرد.

همتی با بیان اینکه دهستان شمیل بندرعباس به بخش ارتقا یافته است، افزود:بخش شمیل از ترکیب دهستان شمیل و حسن لنگی ایجاد شده و مرکز این بخش، روستای شمیل تعیین شده است.

او گفت: براساس دیگر تغییرات انجام شده در واحد‌های تقسیماتی شهرستان بندرعباس، دهستان جلابی در بخش تخت و دهستان حسن لنگی در بخش شمیل ایجاد شده است.

استاندار هرمزگان به ایجاد تغییرات در واحد‌های تقسیماتی شهرستان رودان نیز اشاره کرد و افزود: براساس مصوبه هیات وزیران، دهستان برنطین از بخش بیکاه جدا و به بخش مرکزی شهرستان رودان پیوست.

همتی گفت: همچنین سه روستای (نزک، وزیری و کهنشوئیه) از دهستان برنطین جدا و به دهستان بیکاه در بخش بیکاه ملحق شدند و روستای کهنشوئیه به عنوان مرکز این دهستان تعیین شد.

او افزود: دهستان اسلام آباد به عنوان تابع بخش بیکاه از ترکیب روستا‌های اسلام آباد، سرکهنان، زردگردیال، سورکی، مازغ و زنگیان به مرکزیت روستای اسلام آباد ایجاد شد.

استاندار هرمزگان به برخی تغییرات ایجاد شده در واحد‌های تقسیماتی شهرستان میناب نیز اشاره کرد و گفت:روستا‌های جعفرآباد، سرنی، سراتک، پابنان، هلائون، برنزکی، قلمان عبدالله، گچک دادعلی، قلمان مشهدی چراغ، قلات رستم، باغک، تهتان و هنیرک از دهستان کریان بخش مرکزی شهرستان میناب جدا و به دهستان توکهور بخش توکهور و هشتبندی ملحق شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.