روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در پی اعتراض کارکنان قراردادی مدت موقت بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کارکنان قراردادی مدت موقت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در خوزستان که مدت‌ها است خواهان اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل طبق قانون طرح مزایای اقلیمی و اجرای پرداخت عیدی پایان سال طبق قانون کار هستند، دیروز سه شنبه ۲ دی‌ماه برای دومین روز پیاپی تجمع کردند و با در دست گرفتن دست نوشته‌ای، از ریاست قوه قضاییه خواهان ورود به این موضوع دیرینه و رفع آن شدند.

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی (ره)، جایگاه حاکمیتی و نظارتی در این قطب عظیم صنعتی که حدود ۲۳ پتروشیمی را در برگرفته، بر عهده دارد.

روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در پی این اعتراض صنفی بیانیه‌ای کرد که به شرح زیر است:

پیرو اعتراض بخشی از کارکنان قراردادی مدت موقت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، نسبت به حقوق و مزایای شغلی، این مسئله از مراجع ذیربط با جدیت بیشتری در حال پیگیری است و امیدواریم که با نظر مساعد در این زمینه برای همکاران، شاهد بهبود شرایط باشیم.

هر چند پیگیری مطالبات قانونی را حق همکاران می‌دانیم، اماشاهد بودیم که برخی افراد ناآگاهانه و از روی احساسات و یا مغرضانه و هدفمند، این مطالبات بحق را به سمت هتک حرمت و بی احترامی به اشخاص و مسولان سوق دادند که عملی ناشایست و دور از شان همکاران بوده و این رفتار غیراخلاقی به هیچ روی قابل پذیرش نیست.

به همین سبب با درک دغدغه و مشکلات و شرایط موجود، ضمن دعوت همگی کارکنان به حفظ آرامش، امیدواریم که بتوانیم با همدلی و همگرایی بیشتر، در جهت رفع مشکلات معیشتی آن‌ها برآییم.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۳ دی ۱۳۹۹
به داد خوزستان برسید. اینجا مسئولان همه دست کج هستند. لطفا نظرم رو پخش کنید تا شاید آقای رئیسی اقدامی در جهت بهبود اوضاع خوزستان انجام دهند. باتشکر از باشگاه خبرنگاران جوان
آخرین اخبار