معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تا کنون ۸۰ درصد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن واریز وجه داشته اند.

علیزاده معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: تا کنون ۱۱ هزار و ۷۰۹ نفر متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن در استان ثبت نام کرده اند.

او افزود: از این میزان ۵ هزار نفر مربوط به شهرستان بیرجند و مابقی در سایر شهرستان‌ های استان هستند.

علیزاده تصریح کرد: تاکنون ۸۰ درصد از افراد متقاضی دریافت مسکن ملی واریز وجه داشته اند و بیش از هزار نفر نیز در حال افتتاح حساب و واریز وجه هستند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اظهار کرد: بیش از ۲ هزار زمین در استان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن تخصیص یافته است همچنین زمین‌ های واقع در سایت اداری شهرستان بیرجند نیز تغییر کاربری داده و نسبت به پاکسازی آن ‌ها از نخاله‌ های ساختمانی اقدام شده است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: آورده متقاضیان ۴۰ میلیون تومان است و وامی نیز به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد با دوره تنفس ۲ ساله به متقاضیان اعطا می ‌شود.

علیزاده اظهار کرد: ثبت نام در این طرح به پایان رسیده است، اما در حال بررسی ظرفیت ‌ها هستیم تا بتوانیم در برخی شهرستان‌ ها ثبت نام مجدد داشته باشیم.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی عنوان کرد: در شهرستان‌ های بیرجند، طبس و قاین ثبت نام مجدد نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.