"خوان کامیلو" درباره نحوه دعوت بازیکنان به تیم ملی فوتبال کلمبیا توسط سرمربی سابق این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، "خوان کامیلو کوکو هرناندز" بازیکن تیم فوتبال ختافه اسپانیا با یک گل عالی به کادیز، در پیروزی ۲ بر صفر تیمش در لالیگا سهیم شد.

این مهاجم که در این فصل ۲ گل زده و ۳ پاس گل داده  به یکی از بازیکنان کلیدی ختافه تبدیل شده است. کامیلو در خصوص دعوت نشدنش به تیم ملی فوتبال کلمبیا و بی توجهی کارلوس کی روش سرمربی سابق این تیم به نحوه بازی او افشاگری کرد.

او در مصاحبه با برنامه تلویزیونی ESPN Nexo درباره دعوت نشدن خود به تیم ملی فوتبال کلمبیا گفت:  من همیشه هیجان زده هستم و می‌خواهم کار  خودم را به نحو احسن  انجام دهم تا به تیم ملی نزدیک شوم. از نظر منطقی، من بخشی از تفکرات کارلوس کی روش نبودم. کی روش نسبت به من بی توجه بود، زیرا همانطور که بار‌ها گفته ام هرگز از طرف هیچ فردی از تیم ملی با من  تماسی گرفته نشد و احساس من این است سلیقه او در دعوت بازیکنان اعمال می‌شد. با این حال هنوز کار خود را خوب  انجام می‌دهم تا به تیم ملی برسم.

کامیلو ادامه داد:  من فکر می‌کنم  کی روش شناخت خوبی از من داشت. من باور نمی‌کنم مربی بازیکنی که ۳ فصل متوالی روند فوق العاده‌ای در لالیگا داشته است را نشناسد. به هر حال به تصمیم او احترام می‌گذارم. امیدوارم مربی تازه وارد تیم ملی من را ببیند و برای تلاش های من در لالیگا که لیگ سختی به حساب می‌آید ارزش قائل شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار