تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی بودجه امسال شهرداری کرمانشاه

مدیرکل بودجه و خزانه داری شهرداری کرمانشاه از تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی بودجه امسال شهرداری کرمانشاه در هشت ماهه سال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی جمور مدیرکل بودجه و خزانه داری شهرداری کرمانشاه با اشاره به رقم ۱۳۰۰ میلیارد تومانی بودجه امسال شهرداری کرمانشاه، گفت : خوشبختانه در هشت ماهه امسال با تلاش جهادی شهردار و مجموعه شهرداری این بودجه به صورت ۱۰۰ درصد محقق شد.

او گفت : در هشت ماهه امسال در مجموع ۱۵۰۰ میلیارد تومان درآمد داشتیم که تحقق ۱۱۴ درصدی بودجه امسال شهرداری را نشان می‌دهد و عملا یک رکورد محسوب می‌شود.

جمور افزود: در حال حاضر برای پشبرد کار‌ها متمم و اصلاحیه بودجه را آماده کرده و به شورا ارسال کرده ایم.

این مسئول افزود: این میزان تحقق بودجه در حالی است که امسال کمک‌های دولت از محل مالیات بر ارزش افزوده کمتر شده و از ۵۴ میلیارد تومان در هشت ماهه اول پارسال به ۳۶ میلیارد تومان رسیده که کاهش ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

او ادامه داد: علی رغم این کاهش کمک‌های دولتی، شهرداری کرمانشاه روی پای خود ایستاده و موفق شده بیش از رقم بودجه امسال کسب درآمد داشته باشد.

مدیرکل بودجه و خزانه داری شهرداری کرمانشاه گفت: این عملکرد شهرداری کرمانشاه درحالی است که بسیاری شهرداری‌های کشور با مشکلاتی عدیده مواجه بوده و حتی برخی شهرداری‌ها حقوق چهار ماه اخیر پرسنل رسمی خود را هم پرداخت نکرده اند.

او افزود: خوشبختانه شهرداری کرمانشاه با توجه به این درآمد‌ها هم اکنون در پرداخت حقوق تمام پرسنل خود به روز است، مگر شرکت‌هایی که صورت وضعیت خود را به موقع ارائه نکرده و یا پیمانکارانی که شهرداری با آن‌ها مشکل حقوقی دارد.

این مسئول گفت: عملکرد امسال شهرداری در تحقق بودجه در حالی است که پارسال از ۸۸۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری تنها ۵۴ درصد آن محقق شد.

جمور از استقرار سامانه "کنترل پروژه" خبر داد و افزود: با استقرار این سامانه تمام معاملات بالای ۴۵ میلیون تومان در مناطق شهرداری در آن ثبت شده و تمام استعلامات و روند آن بررسی می‌شود و این کار موجب شفاف سازی بیشتر در شهرداری می‌شود.

او با اشاره به تدوین سند چشم انداز ۲۰ سال شهرداری کرمانشاه هم، گفت: این کار دو سالی است که اجرایی شده و با وجود این سند هیچ کس نمی‌تواند در شهر کرمانشاه سلیقه‌ای رفتار کند و همه چیز بر اساس این سند و اهداف و چشم انداز آن پیش می‌رود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.