سردار کرمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در مراسمی در دانشگاه ولایت ایرانشهر سردار محمد ناظری را به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار نیروی زمینی سپاه مستقر در ایرانشهر معرفی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشوردر مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر با معرفی سردار پاسدار محمد ناظری به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر از زحمات سرهنگ پاسدار محمد سبزعلیان فرمانده سابق این قرارگاه قدردانی کرد.

سردار محمد کرمی اظهار داشت: سپاه پاسداران یک نیروی مردمی است که در خدمت مردم و امت اسلامی است.

او با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال اختلاف بین امت اسلامی است گفت: با درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت ایران بسیاری از توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه قدس نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: امروز پیام و تلاش مقام معظم رهبری اتحاد، وحدت و انسجام بین کشورهای اسلامی است و این تنها راه نجات امت اسلامی از تجاوزگری و غارت بیگانگان است.

سردار کرمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با اقتدار تمام پیش می‌رود گفت: امنیت پایدار بدون توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی صورت نمی‌گیرد.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی امام جمعه ایرانشهر نیز در این مراسم با بیان اینکه اقتدار و استقلال امروز کشور بخاطر هدایت های مقام معظم رهبری است گفت: در آستانه سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام شهید سلیمانی هستیم باید همه ما تلاش کنیم تا مکتب سلیمانی که برگرفته از مکتب امام است برای همگان تبیین و ترسیم شود.

امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر نیز با بیان اینکه در عصر حاضر مقام معظم رهبری برای جهان اسلام نعمت بزرگی است اظهار داشت: در عقیده اهل سنت اطاعت از ولی که رفتارش برگرفته از احکام اسلامی باشد واجب است.

مولوی عبدالصمد کریم‌زایی گفت: تمام دستورات مقام معظم رهبری برگرفته از احکام الهی، اسلام و قرآن است پس اطاعت از ایشان بر همگان واجب است.

او از سپاه پاسداران به عنوان یکی از ارکان مهم نظام نامبرد که در عرصه های مختلف از جمله امنیت، محرومیت زدایی، فرهنگی، اقتصادی و آبادانی تلاش می‌کند.

معاون ستاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر نیز با بیان اینکه دفاع از تمامیت ارضی کشور، امنیت ملی، حفاظت از دستاوردهای نظام و محرومیت زدایی و توجه به مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مردم از اقدامات خوب سپاه پاسداران است گفت: سپاه در هر موضوعی که ورود کرده موفق بوده است.

ابوذر کوثری افزود: سپاه پاسداران با مقتضیات زمان خود را منطبق کرده و در شرایط و دگرگونی ها و تحولات چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن ورود کرده و موفق نیز بوده است.

او  با بیان اینکه نقش سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور بویژه در سیستان و بلوچستان پررنگ‌تر بوده است اظهار داشت: تعامل با علما، سران طوایف، ریش سفیدان و نخبگان و توجه به حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و اشتغال باعث شده که وضعیت امنیت در استان پایدار شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار