به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اطلاعیه سازمان تأمین اجتماعی، هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد و یا نمایندگان شرکتهایی با عنوان همکاران سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان و بازنشستگان و تقاضای وجه برای ارائه هر نوع خدمتی به طور قطع کلاهبرداری است و هرگز از سوی این سازمان انجام نمیشود.
عدهای سودجو در تماسهای تلفنی با بیمهشدگان و مستمریبگیران گرامی سازمان تأمین اجتماعی در قالب شرکتهای درمانی برای ارائه کارت هوشمند سلامت و نظایر آن خواهان دریافت وجه و یا اعمال تخفیفات ویژه خدمات درمانی میشوند.
سازمان تأمین اجتماعی تأکید میکند: این شرکتها به هیچ وجه مورد تأیید این سازمان نیستند و بیمه شدگان فریب سوء استفاده کنندگان را نخورند.
همچنین سازمان تأمین اجتماعی از بیمه شدگان و بازنشستگان برای پروژههایی مانند اجرای نسخ الکترونیک و یا حذف دفترچههای کاغذی هیچ هزینهای دریافت نمیکند و هر طرح و برنامه جدیدی در این خصوص از طریق رسانههای جمعی به اطلاع عموم میرسد.
بر این اساس، توصیه اکید میشود: بیمهشدگان و بازنشستگان محترم اخبار این سازمان را فقط از پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی tamin.ir، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ١٤٢٠ و یا نشریات سازمانی، رسانهها و نشریات کثیرالانتشار پیگیری کنند.
انتهای پیام/