معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره شکایت منصوریان از این باشگاه توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره تعدد بیانیه‌های این باشگاه  اظهار کرد: با توجه به اینکه بیانیه‌ها نقطه نظرات رسمی باشگاه را مطرح می‌کند خود به خود این موضوع بدی نیست و باید باشگاه‌های دیگر هم در این باره اقدام کنند. اگر باشگاه تراکتور  بیانیه صادر نکند ایراد می‌گیرند که چرا شفاف سازی نمی‌کنید و اگر این اتفاق رخ بدهد مورد نقد قرار می‌گیریم. به هر حال  مسائل باشگاه تراکتور زیاد شده است.  

او درباره اینکه حواشی باشگاه تراکتور زیاد است، گفت: تراکتور باشگاه بزرگی است و هواداران متعصبی دارد که خواستار پاسخگویی باشگاه نسبت به مسائل هستند و این موضوع باعث می‌شود که تعداد بیانیه‌ها زیاد باشد. موضوع  انتشار بیانیه‌ها در باشگاه‌های دیگر هم است، اما به باشگاه تراکتور زوم کردند و  این مسئله رویه متعارفی است.  

اطلاعی از  بند ۴۰ بلیت رفت و برگشت در قرارداد منصوریان  ندارم 

نصیرزاده درباره اینکه بند ۴۰ بلیت رفت و برگشت در  قرارداد منصوریان وجود دارد، گفت: مفاهیمی همانند پرداخت مالیات و جریمه‌ها در  همه قرارداد تیم‌ها وجود دارد و حتی این شکل قرارداد را در تیم‌های پایین‌تر هم می‌گذارند. البته ایرادی در قرارداد منصوریان است، چون فسخ قرارداد برای یک طرف منظور شده بود و برای باشگاه این موضوع لحاظ نشده است. اطلاعی از موضوع ۴۰ بلیت رفت و برگشت در قرارداد منصوریان ندارم، اما تعداد بلیت‌ها بیشتر از ۴ عدد نباید باشد. حق باشگاه  تراکتور در قرارداد منصوریان نادیده گرفته شده است، اما حق سرمربی سابق در این قرارداد وجود دارد.  

معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره نامه منصوریان مبنی بر شکایت به CAS و توهین به برند او بیان کرد: مستند سازی و نامه نگاری در حقوق فوتبال وجود دارد که منصوریان جواب نامه باشگاه تراکتور  را داده است. به هر حال لطمه به برند مربوط به حوزه اقتصاد، تجارت و بازرگانی است، اما از نظر شخصی این موضوع را در حقوق فوتبال نداریم که فرد بگوید به برند من لطمه وارد شده  و این موضوع در قوانین فوتبال ما انشا نشده است. زمانی که یک نفر را از جایی اخراج کنند و  او بگوید که به برندش لطمه وارد شده است این موضوع درست نیست. بسیاری از مربیان جهان به همین روش از تیم خود جدا می‌شوند  و این طور نیست که حرف‌های هر کسی را قبول کنیم.

او درباره اینکه اخراج منصوریان همانند شفر  سرمربی سابق استقلال است، گفت: نه، این طور نیست و من بعد از بازی با سپاهان با منصوریان صحبت کردم و گفتم که نظر باشگاه تراکتور تعویض سرمربی است و او گفت این کار را نکنید  و نتایج  بهتری می‌گیرم. همچنین قرار شد این مربی  از ۳ بازی ۹ امتیاز بگیرد، چون جایگاه تیم ما در جدول رده بندی پایین بود و هواداران راضی نبودند. من بعد از بازی با فولاد با منصوریان صحبت کردم  و موضوع اخراجش غیرمنتظره نبود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۰۴ دی ۱۳۹۹
ترکتور روی عربها رو سفید کده ا بی ثباتی نیمکت.گواردیولا هم بیاد تیم نمیشه تا این مدیریتش کن فیکون نشه
آخرین اخبار