مدیر بورس اوراق بهادار خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: در آذر ماه امسال سه میلیون و ۲۵۷ هزار سهم در بورس خراسان رضوی و خراسان شمالی معامله شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین خدادوست مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: در آذر ماه امسال سه میلیون و ۲۵۷ هزار سهم به ارزش ۳۵ هزار و ۷۸۹ میلیارد ریال در بورس خراسان رضوی و خراسان شمالی معامله شد.

او افزود: متوسط ارزش خرید و فروش روزانه سهم در بورس این استان‌ها در آذر ماه یک میلیارد و ۶۲۹ میلیون و ۷۷۸ هزار ریال بوده است.

مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی ادامه داد: در همین مدت امسال تعداد کارگزاری‌هایی که در قالب ایستگاه معاملاتی، پذیرش، برخط، گروهی و نمایندگی در بورس استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی معامله داشتند، ۲۳۵ مورد و تعداد شرکت‌های استانی در این معاملات ۱۳ مورد درج شده است.
 

بیشتر بخوانید


خدادوست بیان کرد: ارزش بازاری شرکت‌های استانی در بورس این استان‌ها در آذر ماه ۶۲۷ هزار و ۱۶۳ میلیارد ریال بود.

او تصریح کرد: در این ماه ۲۰ نفر از دوره‌های آموزشی بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی بهره‌مند شدند.

مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی تاکید کرد: شاخص کل قیمت در پایان دوره آذر ماه یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۱۲۴ واحد بوده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.