چتر امداد بر سر نیازمندان نهبندانی

رئیس کمیته امداد شهرستان نهبندان از توزیع ۱۰۰بسته غذایی بین نیازمندان این شهرستان در شب یلدا و همزمان با میلاد حضرت زینب (س) خبر داد.

خطیب زاده رئیس کمیته امداد شهرستان نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و در آستانه طولانی‌ترین شب سال ۱۰۰ بسته غذایی با ارزشی بالغ بر ۱۹ میلیون و چهارصد هزار تومان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

او افزود: بسته‌ها شامل مواد غذایی از جمله برنج، گوشت مرغ، روغن مایع  و انواع میوه است.

خطیب زاده با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم گفت: ۴۰۰ پرس غذای گرم با ارزشی بالغ بر ۶ میلیون تومان و همچنین ۲۰۵ کیلوگرم گوشت گوسفندی به ارزش ۱۹ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس کمیته امداد نهبندان بیان کرد: در این مرحله کمیته امداد، خیرین و مراکز نیکوکاری همکاری لازم را در شهرستان نهبندان داشته اند.

تهیه ۲۵ تخته پتو برای نیازمندان

خطیب زاده رئیس کمیته امداد نهبندان گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با توجه به مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به علت تبعات ناشی از کرونا باید افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند، فعالیت‌های وسیعی را به منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند.

  او افزود: در این خصوص ۲۵ تخته پتو جمعا به ارزش ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و همچنین ۲۷۵ دست لباس به ارزش ۴۶ میلیون تومان خریداری و بین خانواده‌های بی بضاعت توزیع شده است.

خطیب زاده بیان کرد: طی این آئین که تحت عنوان یلدای مهربانی و در لبیک گویی به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش روحیه مواسات و همدلی انجام گرفت هزار و ۳۰۰ بسته شیرینی به ارزش ۳۳ میلیون تومان تهیه و در اختیار خانواده‌های جامعه هدف قرار گرفت.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.