عباس چمنیان، مربی تیم فوتبال تراکتور درباره شکست این تیم برابر تیم صنعت نفت آبادان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس چمنیان، مربی تیم فوتبال تراکتور درباره شکست این تیم برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در ابتدا به تیم صنعت نفت و مردم خوب آبادان تبریک می‌گویم و از هواداران پرشور تبریزی بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم. در مجموع بازی خوبی بود و اگر ما در نیمه اول از موقعیت‌های به دست آمده، استفاده می‌کردیم و قدر فرصت‌ها را بیشتر می‌دانستیم، به طور حتم نتیجه بازی به صورت دیگری رقم می‌خورد.  

او ادامه داد: گل اول در ابتدای بازی با صنعت نفت آبادان را روی غافلگیری دریافت کردیم و اگر داور روی آن صحنه حساسیت بیشتری روی محل ضربه مجدد خطا نشان می‌داد، شاید دروازه ما باز نمی‌شد. نیمه اول و بعد از گل دریافت شده، شرایط خوب پیش رفت و موقعیت زیادی ایجاد کردیم و تقریبا طبق پیش بینی های انجام شده، بازیکنان در نیمه اول به خوبی تاکتیک‌ها را اجرا کردند. ما باید حداقل ۵ گل به تیم صنعت نفت آبادان می زدیم، اما متاسفانه بدشانسی آوردیم. 

چمنیان گفت: طبیعی بود که تیم صنعت نفت آبادان برای استفاده از میزبانی خود در نیمه دوم بازی شرایط را عوض کند. البته سازماندهی دفاعی تیم ما بد نبود و توانستیم همه برنامه‌های تهاجمی تیم صنعت نفت آبادان را کنترل کرده و بازیکنان این تیم را مهار کنیم. گل دوم صنعت نفت آبادان که در دقایق اضافه نیمه دوم بازی به ثمر رسید، در شرایط خاصی زده شد و  مهاجم این تیم آبادانی روی یک ارسال  گل زد و فرصت جبران را برای تیم ما باقی نگذاشت.  

او در پایان گفت: امیدوارم در ادامه بازی‌ها بتوانیم با بهتر کردن شرایط، نتایج بهتری را کسب کنیم و انتظارات هواداران فوتبال را برآورده کرده  و در بحث نتیجه گیری بهتر عمل کنیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار