مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان:

داور بازی یک عذرخواهی دیگر به ما بدهکار شد

الهویی، مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بعد از تساوی تیمش مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان در مورد این دیدار توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید الهویی، مربی تیم فوتبال گل‌گهر بعد از تساوی مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان در مورد این دیدار گفت: هواداران فوتبال از تماشای این مسابقه لذت بردند. فکر می‌کنم بینندگان، بازی متفاوتی نسبت به سایر بازی‌هایی که در لیگ برتر برگزار می‌شود را تماشا کردند. هم تیم ما و هم ذوب‌آهن به خاطر موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم، می‌توانستیم برنده بازی باشیم. در این بازی بدشانس بودیم و موقعیت‌های خوبی که ایجاد کردیم تبدیل به گل نشدند. خوش‌شانس بودیم که یک پنالتی حریف از دست رفت؛ هرچند نسبت به پنالتی اول اعتراض داریم و فکر می‌کنم داور به اشتباه اعلام پنالتی کرد.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد پنالتی‌هایی که به ضرر تیمش گرفته شدند، گفت: پنالتی اولی که برای ذوب‌آهن اعلام شد و بر نتیجه بازی خیلی تأثیرگذار بود، به نظر ما اشتباه بود که نسبت به آن اعتراض کردیم. فیلم این صحنه را هم از دوربین باشگاه خودمان و هم از دوربین تلویزیونی دیدیم. متأسفانه سیدعلی، داور این دیدار اشتباه کرد.

الهویی گفت: ما توانستیم بازی را در زمین حریف اداره کنیم و چند موقعیت به وجود آوریم، اما اشتباه داور باعث عصبانیت و از دست رفتن تمرکز ما می‌شد. از ابتدای فصل تاکنون، ۴ پنالتی به ضرر ما اعلام شده که تنها یکی از آن‌ها درست بوده است. این حرف ما نیست و حرف کارشناسانی است که در ۲ برنامه تلویزیونی صحبت کردند. ۳ پنالتی اشتباه مانند اتفاق دیدار ما با صنعت نفت آبادان، جریان بازی را معکوس می‌کند و تیم را از نظر ذهنی بهم می‌ریزد.

او ادامه داد: پنالتی دوم ذوب‌آهن درست بود و اعتراضی به آن نداریم، اما سیدعلی در صحنه پنالتی اول اشتباه کرد. او قبلاً یک بار به خاطر اشتباه خود عذرخواهی کرده بود و فکر می‌کنم یک عذرخواهی دیگر به ما بدهکار شده است. 

الهویی در مورد تاثیر از دست رفتن پنالتی دوم ذوب‌آهن بر بازی تیم گل‌گهر گفت: طبیعتاً از دست رفتن پنالتی دوم ذوب‌آهن به ما خیلی کمک کرد؛ اما یادمان نرود شکل بازی که ما ارائه می‌دادیم آن‌قدر خوب بود که ما نه تنها در نیمه اول، بلکه در نیمه دوم هم سوار بازی بودیم و ذوب‌آهن که جزء تیم‌های خوب لیگ است را مجبور کرده بودیم که به ضدحملات دل ببندد. فکر می‌کنم در صحنه گل خود حدود ۱۵ پاس داده‌ایم که نشان می‌دهد سوار بر بازی بودیم. از دست رفتن پنالتی دوم ذوب‌آهن قطعاً به ما کمک کرد، اما کیفیت تیمی بالایی که داشتیم به ما کمک کرد تا بازی خوبی ارائه دهیم و از تساوی ناراضی هستیم.

او در مورد کسانی که نمی خواهند گل‌گهر نتیجه بگیرد گفت: تیم گل‌گهر از شهری بسیار کوچک با جمعیتی ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار نفری در حال تبدیل شدن به باشگاهی نمونه در کشور است. از فدراسیون فوتبال درخواست می‌کنیم به تمام تیم‌ها به یک چشم نگاه کند و کمیته داوران عدالت را رعایت کنند. افرادی که باید قضاوت عادلانه داشته باشند، نباید کاری انجام دهند که برای تیم‌ها و مربیان این شائبه ایجاد شود که شاید جامعه فوتبال نمی‌خواهد باشگاهی جدید از شهری کوچک در فوتبال ایران، موقعیت خوبی پیدا کند. امیدوارم دوستان در فدراسیون فوتبال و کمیته داوران کمک کنند که فضایی عادلانه در فوتبال برای تمام باشگاه‌ها ایجاد شود که شایستگی تیم‌ها جایگاه آن‌ها را در جدول تعیین کند و در این صورت فوتبال ما پیشرفت می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار