پرونده انحلال شورای اسلامی شهر ساری تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی رازجویان معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت: فرماندار ساری پس از دستگیری اعضای شورای اسلامی ساری درخواست انحلال شورا را داده بود که در شورای حل اختلاف استان رای به انحلال داده شد.

او با بیان اینکه نامه انحلال شورای اسلامی ساری به ا هیات مرکزی حل اختلاف در وزارت کشور ارسال شده است، افزود: مقرر شده است هفته آینده جلسه‌ای برگزار و تصمیم نهایی در این خصوص گرفته شود.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت: تا اخذ تصمیم نهایی در وزارت کشور و شورای مرکزی حل اختلاف شورا‌ها، فرماندار ساری، مدیر کل دفتر امور شهری استانداری و معاونان شهرداری ساری امورات شهرداری را رصد می‌کنند تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

مهدی رازجویان با بیان اینکه خدمات شهری در شهرداری ساری به صورت عادی در حال انجام است، ادامه داد: درصورت صدور رای نهایی وزارت کشور و انحلال پنجمین دوره شورای اسلامی ساری قائم مقامی این شورا به استانداری داده تا مراحل انتخاب شهردار یا چگونگی مدیریت شهری تا انتخابات جدید شورا ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۵ دی ۱۳۹۹
باسلام واقعا جای تعجب می باشد آیا مرکز استان زیبنده این بود بنظرم در درجه اول دستگاه نظارتی باید مجازات شونده این فساد بزرگ انجام گرفته اند آقایان مسوول نظارت کجا بودند. خدایا به امید تو
آخرین اخبار