فرماندار بروجن گفت: در راستای تشکیلات تفصیلی و چارت سازمانی دهیاری‌های شهرستان بروجن، دهیاری‌های منتخب به منظور معرفی به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مشخص شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست تعیین و تخصیص پست‌های سازمانی دهیاری‌های شهرستان بروجن به ریاست فرماندار و با حضور مدیر کل امور روستایی و شورا‌های استانداری و بخشداران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن با بیان اینکه نقش دهیاران در توسعه روستا‌ها راهبردی و حائز اهمیت است گفت: ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف گردشگری، کشاورزی، دامپروری و... در جهت رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در روستا‌ها وجود دارد که باید توسط دهیاران شناساسی و معرفی شوند.


بیشتر بخوانید


او افزود: در راستای تشکیلات تفصیلی و چارت سازمانی دهیاری‌های شهرستان بروجن، دهیاری‌های منتخب به منظور معرفی به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مشخص شدند.

در این نشست پست‌های سازمانی شاخص از جمله کارشناس حقوقی و امور قراردادها، کارشناس امور اداری و فناوری اطلاعات، کارشناس امور مالی، کارشناس مسئول فنی، امور عمرانی و خدماتی و ... برای دهیاری‌های سطح شهرستان بروجن مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار