دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان گفت: پژوهشکده معروف در این استان ساخته می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد سرافراز، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان در نشست شورای اداری این ستاد گفت: ۱۵ اولویت در برنامه ۲ ساله برای این ستاد در استان گیلان ترسیم شده است.

او افزود: حمایت حقوقی از آمران به معروف، ارتقای کمی و کیفی گروه‌های جهادی امر به معروف، برگزاری جایزه سال فرهنگی شهید ظهیری در استان، راه‌اندازی پژوهشکده معروف و همچنین فرهنگسرا‌های معروف در سطح استان از جمله اولویت‌های برنامه‌های ستاد در ۲ سال آینده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به راه اندازی مرکز حقوقی آمران به معروف اظهار داشت: ظرفیت خوبی با تشکیل ۱۶ ستاد شهرستانی و همچنین ۷۲ شورای دستگاه‌های اجرایی مرکز استان در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام سرافراز ادامه داد: ستاد اهتمام ویژه‌ای دارد تا امر به معروف به عنوان یک وظیفه همگانی و گفتمان جاری جامعه مورد توجه نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه و آحاد جوانان مومن و انقلابی گیلان باشد.

او با اشاره به احداث نخستین پژوهشکده تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در استان گیلان تصریح کرد: این پژوهشگاه در شهر دانشگاهی این استان ساخته می‌شود و محلی برای حضور و نخبگان دانشگاهی و حوزوی و پژوهش تخصصی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.