مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بارش برف و کولاک شدید در استان ۱۰۸ راه روستایی را در استان مسدود کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جواد حق‌لطفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه بارش برف و کولاک شدید در استان ۱۰۸ راه روستایی را در استان مسدود کرده است، گفت: بیشتر محور‌های روستایی مسدود شده مربوط به الموت، آوج و طارم هستند و عملیات بازگشایی آن‌ها نیز آغاز شده است.

وی اضافه کرد:در ۴۸ ساعت گذشته به دنبال بارش برف ۳۵۰ راهدار استان با ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات در محور‌های برفی مستقر شدند و بی وقفه در تلاش برای نمکپاشی و برفروبی راه‌های اصلی بوده اند.

حق لطفی ادامه داد: با وجود بارش برف و کولاک، با همت راهداران استان قزوین هم اکنون تمام راه‌های اصلی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد و راه‌های روستایی مسدود شده نیز به زودی بازگشایی می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از هم استانی‌ها خواست ضمن پرهیز از سفر‌های غیرضروری در زمان بارش برف هرگونه اطلاعات از وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های استان و کشور را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ دریافت کنند.

قزوین پنجمین استان کشور از نظر تعداد گردنه‌های برف گیر است.

هفت درصد عملیات برفروبی راه‌های کشور به استان قزوین اختصاص دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار