هم‌زمان با سراسر کشور آزمون جذب قضات کارکنان اداری قوه قضاییه امروز با رقابت ۴۰ داوطلب مرد در قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام والمسلمین مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم اظهار کرد: هم‌زمان با سراسر کشور آزمون جذب قضات کارکنان اداری قوه قضاییه در قم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

او افزود:در این آزمون ۴۰ تن از کارکنان مرد دستگاه قضایی استان که دارای مدرک حوزوی و کارشناسی تا دکترای مرتبط با رشته حقوق بودند با یکدیگر رقابت کردند.


حجت الاسلام مظفری عنوان کرد:شرکت کنندگان در صورت قبولی در آزمون و گذراندن مراحل مصاحبه علمی و گزینش با تبدیل وضعیت از اداری به قضایی، به عنوان قاضی مشغول به فعالیت می‌شوند.


رئیس کل دادگستری استان قم با اشاره به نیاز دستگاه قضایی به نیروی انسانی جهت رسیدگی به پرونده‌های مختلف گفت: آزمون امروز نیز با هدف تامین قضات مورد نیاز برگزار شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۸:۴۸ ۰۵ دی ۱۳۹۹
سلام بهتر هستش كه در مقطع كارشناسي در همه ي دانشگاه ها رشته حقوق و رشته حقوق اسلامي باهم ادغام شوند و بشوند با عنوان رشته حقوق قضايي اسلامي و به طور كامل دروس مشترك و مباحث علمي حقوقي و علم قضاوت مشتركي را بياموزند و هميشه به مقطع كارشناسي حقوق گفته شود حقوق اسلامي يا حقوق قضايي اسلامي و در مقاطع كارشناسي ارشد هر گرايشي كه علاقمند بودند را مطالعه كنند با سپاسگذاري از شما
آخرین اخبار