وحید فاضلی درباره تساوی تیم نساجی برابر تیم پرسپولیس توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال  نساجی  مازندران درباره تساوی تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی امروز نشان داد بازیکنان تیم ما روح بزرگی دارند و آن‌ها با شرافت بازی کردند و در این هوای بارانی و زمین جنگیدند و به آن‌ها درود می‌فرستم. البته پرسپولیس، نایب قهرمان آسیا حرفی مقابل ما نداشت. این ترکیب پرسپولیس به مراتب از فینال آسیا قوی‌تر بود و وحید امیری و احسان پهلوان برای تیم حریف بازی کردند.

او ادامه داد: بار‌ها گفتم بازیکنانم شخصیت دارند و خوب جنگیدند. ما روی یک صحنه گل خوردیم، اما برخی کارشناسان گفته‌اند نوراللهی دید دروازه بان ما را گرفته و شاید آن گل آفساید بود. از مالک و مدیرعامل باشگاه ممنونم که واقعا از ما در این چند روز حمایت کردند.

بازیکنان ما روح بزرگ خود را برابر پرسپولیس نشان دادند/ گل سرخپوشان و خطای هند حسینی باید بررسی شود

آرامش گل محمدی باید الگوی مربیان جوان باشد 

فاضلی تصریح کرد: اشکان (هوادار نساجی) به عنوان نماد هواداری باشگاه نساجی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی صحبت کرد  و می‌خواهم از او هم تشکر کنم و اکنون هم به همین دلیل او را به نشست خبری آوردم. علاوه بر این، به گل‌محمدی هم تبریک می‌گویم و امیدوارم آرامش او الگویی برای مربیان جوان و حتی خود من باشد. یکسری افراد نیمکت‌ها را شلوغ می‌کنند، اما گل‌محمدی الگویی برای فوتبال ما است.

سرمربی تیم نساجی درباره شرایط زمین مسابقه گفت: ما روی ۳ برنامه  تاکتیکی کار کردیم و حتی به گل هم رسیدیم. توپ زامهران در تک به تک باید گل می‌شد و این نشان ‌می دهد ما تیم مغلوب نبودیم. پرسپولیسی ها در برخی صحنه‌ها غالب بودند و در بعضی از دقایق بازی ما سوار بر بازی بودیم. از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم که برنامه‌های ما را خوب اجرا کردند.

تجربه طهماسبی امروز به تیم نساجی کمک کرد 

فاضلی درباره اینکه چرا مهراداد طهماسبی امروز درون دروازه نساجی قرار گرفت، بیان کرد: اگر یادتان باشد ۳ هفته پیش از او تعریف کردم و گفتم این بازیکن خوب کار می‌کند. نیما میرزازاد گلر اول ما نیاز بود امروز استراحت کند و  تجربه طهماسبی امروز به ما خیلی کمک کرد. توپی که نوراللهی بازیکن پرسپولیس  زد و طهماسبی گرفت آفساید بود، اما باز هم از دروازه بان تا خط حمله تیمم  که زحمت کشیدند  تشکر می‌کنم.

داور مسابقه در اخراج همکارانم عجله کرد 

او درباره اینکه شاید در صحنه تک به تک زامهران  بازیکن نساجی توپ به دست حسینی برخورد کرده باشد،گفت: آن صحنه مشکوک است و باید بررسی شود. در هفته‌های قبل همین صحنه‌ها را پنالتی گرفته‌اند. من توصیه‌ام به  بنیادی فر این است که کمی آرام‌تر باشد و او در اخراج همکارانم عجله کرد. روی نیمکت ما، فقط من، حسن زاده و فرزانه حضور داشتیم. از داور تشکر می‌کنم و در کل او داوری خوبی داشت، اما باید درباره صحنه ضربه زامهران که به احتمال زیاد به دست سید جلال حسینی خورده و همچنین صحنه گل پرسپولیس کارشناسان نظر بدهند.

سرمربی نساجی درباره اینکه چرا داوران برای این تیم کمتر پنالتی می‌گیرند، عنوان کرد: جریان نشست خبری بیشتر به سمت داوری رفته و نمی‌خواهم در این مورد حرف بزنم و فضا را به این سمت ببرم، فقط امیدوارم داوران کمی رئوف باشند.

فاضلی درباره  حمایت تماشاگران و آن‌هایی که هفته گذشته روی پشت بام‌ها گریه می‌کردند، گفت: از قدیم می‌گویند آن‌هایی که در باخت‌ها کنار ما نبودند در پیروزی هم حق ندارند کنار ما باشند، اما من حرفم را این گونه می‌زنم، حتی آن‌هایی که در روز شکست کنار ما نبودند، حق دارند با ما  و در کنارمان شادی کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.