استقبال دانش‌آموزان از راهیان نور مجازی

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان گفت: امسال با توجه به عدم وجود شرایط لازم برای اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور، کانال راهیان نور در بستر فضای مجازی راه‌اندازی و با استقبال دانش‌آموزان همراه شده است.

سرهنگ یوسفعلی طاهری رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان در آیین معارفه فرماندهان بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان شهرستان سرخه، بیان کرد: در مجموعه بسیج دانش‌آموزی در عرصه‌های مختلف، برنامه‌ها و فعالیت‌هایی را دنبال کرده و عمده فعالیت‌های ما در راستای منویات امامین انقلاب و سند تحول بنیادین است.

او اظهار کرد: تمام سعی، تلاش و دغدغه ما این است که بتوانیم آنچه بزرگان ما فرموده‌اند و در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به آن اشاره شده است، را در مدارس اجرایی کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان تصریح کرد: مسائل، ضعف‌ها و نواقصی در این مسیر وجود دارد؛ یکی از بخش‌های عمده آن، محدودیت مالی بوده و بخش دیگر آن تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی است.

طاهری گفت: اقدامات و فعالیت‌هایی که در حال انجام بوده، به‌واسطه روحیه انقلابی و جهادی است که همکاران ما در مجموعه آموزش و پرورش و سپاه پاسداران از آن برخوردار هستند.

او افزود: به‌واسطه همت و تلاش همه نیروها، سعی کوشش ما بر این بوده که در طول سال تحصیلی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی، علمی و دفاعی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، بسیج دانش‌آموزی با همکاری آموزش و پرورش حجم برنامه‌ها بسیار زیادی را در سطح مطلوب و با کیفیت خوبی در مدارس برگزار کند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان با بیان اینکه قبل از شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه به‌صورت میدانی و حضوری برگزار می‌شد، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات موجود، با تلاش همکاران در استان، برنامه‌ها در بستر فضای مجازی برگزار شد.

طاهری افزود: اگرچه ممکن است اثربخشی برنامه‌هایی که در فضای حضوری برگزار می‌شود، را نداشته باشیم؛ اما در حد امکانات و تجهیزات تحت اختیار خویش پای کار هستیم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم گامی مؤثر برداریم.

او اضافه کرد: علی‌رغم آسیب‌ها و تهدیدات ناشی از کرونا، اتفاقات خوبی در بستر فضای مجازی رقم خورده و فرصت‌های مناسبی را برای ما فراهم آورده است. در طرح «امیدان» نوع فعالیت و برنامه‌های خود را متناسب با بستر فضای مجازی هماهنگ کرده و فعالیت‌های ارائه‌شده مطلوب بوده است.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۳ ۰۶ دی ۱۳۹۹
مزایای کرونا:
۱-هزینه چاپ اسکناس را شدیدا کم کرد
۲-امکان رصد بهتر مالیانی را فراهم کرد
۳-رشد آموزش مجازی را تسریع بخشید
۴-به مدیران آموخت دنیا عوض شده است