مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی از برگزاری برنامه‌های مجازی در اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی خبرداد.

حجت الاسلام سبزه کار مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست استکبار جهانی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ویژه برنامه‌های متنوعی فرهنگی را در این خصوص تهیه و تدوین کرده است که این برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

او افزود: شخصیت شهید سلیمانی فراملی و محبوب همه ملت‌ها است، و راز محبوبیت و موفقیت ایشان ولایتمداری او بود و هیچگاه در این مسیر تردید نکرد.


بیشتر بخوانید


مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان گفت:هر کاری که برای شهید سلیمانی اتفاق بیفتد در حقیقت یک نوع ادای دین فردی و جمعی نسبت به این شخصیت والامقام است. با این وجود اگر کاری در مورد این شهید بتوانیم انجام دهیم در واقع برای خودمان انجام داده‌ایم، زیرا این شخصیت نیاز به کار‌های ما ندارد، در اصل انجام کار برای این شهید به صورت فردی و سازمانی دارای برکاتی خواهد بود.

حجت الاسلام سبزه کار در ادامه عنوان کرد: توزیع بسته‌های بهداشتی و غذایی بین نیازمندان، مسابقه دل نوشته و نقاشی، ضد عفونی کردن مساجد و محلات و آذین بندی مساجد و محلات از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.