در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آمریکا NBA بامداد امروز تیم لس آنجلس لیکرز موفق شد تیم دالاس را از پیش رو بردارد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آمریکا NBA بامداد امروز در کنفرانس غرب و شرق تیم بروکلین نتس و بوستون سلتیک، دالاس ماوریکس و لس آنجلس لیکرز،کلیپرز و دنور ناگتس به مصاف هم رفتند.

تیم بسکتبال بروکلین نتس توانست تیم بوستون سلتیک را با نتیجه ۱۲۳ بر ۹۵ شکست دهد و دومین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های بسکتبال آمریکا NBA را جشن و در صدر جدول کنفرانس شرق قرار بگیرد.

کایری ایروینگ از تیم بروکلین نتس با ۳۷ امتیاز، ۶ ریباند و ۸ پاس گل بهترین بازیکن میدان بود. جایلن براون هم برای بوستون ۲۷ امتیاز، ۸ ریباند و ۳ پاس منجر به گل داشت و بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیدار دوم  لس آنجلس لیکرز موفق شد با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۱۵ دالاس را از پیش رو بردارد و اولین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های بسکتبال آمریکا NBA را به دست آورد.

آنتونی دیویس از لیکرز در این دیدار ۲۸ امتیاز، ۸ ریباند و ۵ پاس منجر به گل داشت و بهترین بازیکن میدان بود. در ترکیب دالاس نیز لوکا دونچیچ با ۲۷ امتیاز، ۴ ریباند و ۷ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در آخرین دیدار بامداد امروز تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز توانست تیم دنور ناگتس را با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۰۸ شکست دهد و دومین پیروزی خود را جشن بگیرد. کلیپرز با این برد در صدر جدول کنفرانس غرب قرار گرفت.

نیکولا جوکیچ از تیم دنور در این دیدار ۲۴ امتیاز، ۹ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل داشت و بهترین بازیکن میدان شد. در ترکیب کلیپرز هم پل جورج موفق شد با کسب ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند و ۹ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار