جانشین فرمانده انتظامی استان قم از توقیف خودروی حامل بار هروئین با دستگیری ۲ متهم در محور ساوه به سلفچگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  سرهنگ بهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یکی از قاچاقچیان قصد دارد با یک دستگاه خودروی پژو پارس یک محموله هروئین را از تهران به قم منتقل کند، بنابراین موضوع در دستور کارمأموران قرار گرفت.


او ادامه داد: در ادامه مشخص شد سوژه از محور "ساوه – سلفچگان" در حال ورود به استان است که مأموران بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی، به محل مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودرو‌های عبوری در این محور خودروی مذکور را شناسایی، متوقف و ۲ متهم را در این رابطه دستگیر کردند.


جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود:  در بازرسی از روی صندلی عقب خودروی توقیفی، ۵ کیلو و ۴۵۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در قالب ۳ بسته کشف شد.


سرهنگ اسماعیلی گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

هروئین  ماده مخدری برگرفته از مرفین و شدیداً اعتیادآور است که همواره به شکل پودری سفید رنگ و قهوه‌ای روشن یا تیره دیده می‌شود. 

توقیف خودروی حامل بار هروئین در محور ساوه به سلفچگان

خرید، فروش، و نگهداری این ماده کمابیش در همه کشور‌های جهان غیرقانونی و دارای کیفر است. 

اعتیاد به هروئین در دراز مدت به‌گونه‌ای گسترده بدن و زندگی فرد مصرف‌کننده را درگیر می‌کند و دارای پیامد‌های بسیار ازجمله اختلالات گوناگون جنسی و روانی، مشکلات گوارشی، مشکلات کبدی و کلیوی و آسیب به قلب و عروق و مغز است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار