۶۹۵ خودرو به علت رعایت نکردن محدودیت‌های کرونایی جریمه شدند

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: رانندگان ۶۹۵ دستگاه خودرو در شهر‌های با وضعیت نارنجی این استان به علت رعایت نکردن محدودیت‌های کرونایی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

۶۹۵ خودرو به علت رعایت نکردن محدودیت‌هایی کرونایی جریمه شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر روز شنبه در ارتباط با این طرح بیان کرد: همچنین در تردد محدودیت‌های شبانه در مجموع ۱۱هزار و ۱۸۶ دستگاه خودرو در این استان اعمال قانون شدند.

او ادامه داد: در این محدودیت‌ها همکاری مردم جای سپاس دارد و در این راستا برخی‌ها هم به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌ها، اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: تعدادی از این خودرو‌های اعمال قانون شده به سبب بی‌توجهی به قوانین و مقررات اعلام شده مشمول اعمال قانون و جریمه شدند.

واعظی افزود: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، محدودیت‌هایی برای تردد بین شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا و همچنین محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در این شهر‌ها اجرا شده است.

او عنوان کرد: در این مدت با راه‌اندازی ایستگاه‌های ایست و بازرسی و همچنین از طریق دوربین‌های ترافیکی با رانندگان متخلف برخورد شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: برای این تعداد خودرو جریمه‌های یک میلیونی، ۵۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی صادر شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.