مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از پیشرفت مطلوب فیزیکی در تعریض و بهسازی یکی از اصلی ترین محورهای ترانزیتی در بندر خرمشهر خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نورالله اسعدی مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: پروژه تعریض و بهسازی یکی از اصلی ترین محورهای ترانزیتی در راستای تعریض و بهسازی پل های بندر خرمشهر که بیش از ۶۰ سال از احداث آن میگذرد، با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال در اردیبشت ماه امسال آغاز شد و روند احداث این پروژه از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است.

او افزود: پروژه تعریض و بهسازی پل‌های بندر خرمشهر با هدف گسترش عملیات بندری و افزایش میزان صادرات و واردات و تسهیل در تردد ماشین آلات و کامیون‌ها در یکی از اصلی‌ترین محور‌های های ترانزیتی بندر خرمشهر آغاز شده است.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در ادامه تصریح کرد: این پروژه در دو بخش بهسازی و تعریض پل محور A و همچنین تعریض و بهسازی پل‌هایی که نقش مهم در کنترل سیلاب‌های فصلی در محدوده بندر و سایر اراضی پایین دست دارد در راستای احیاء و بهسازی پل‌ها و انهار موجود در بندر خرمشهر در حال انجام است.

اسعدی ابراز امیدواری کرد: با تداوم و تلاش‌های همه جانبه و پیشرفت‌های فیزیکی ایجاد شده این پروژه تا پایان امسال ۹۹ تکمیل و بهره برداری میشود.

او در خصوص پروژه ساختمان چند منظوره رفاهی بندر خرمشهر اظهار داشت: از دیگر طرح‌های عمرانی بندر خرمشهر، پروژه احداث ساختمان چند منظوره «رفاهی و آموزشی» با هدف ایجاد سالن ورزشی برای ایجاد فضای نشاط و شادابی و رفاه و آسایش خانواده‌های پرسنل بندر خرمشهر وهمچنین احداث مامورسرا و محل استراحت و اسکان کارکنان و ماموران سازمان و سایر بنادر و از طرفی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی با اعتباری بالغ بر ۱۵۲ میلیارد ریال در مدت ۲۴ ماه در حال انجام است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.