جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباش در زنجان خبر داد و گفت: پلیس با تمام توان با هنجارشکنان و اراذل و اوباش برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی با فرد یا افرادی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند قاطعانه برخورد می‌کند.

او از تداوم اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در استان زنجان خبر داد و گفت: تا زمانی که نیاز باشد این طرح به شدت اجرا خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان  ادامه داد: در راستای تامین رفاه عمومی و امنیت پایدار طرح برخورد با اراذل و اوباش در زنجان اجرا و با اجرای این طرح سه نقر از اراذل و اوباش سابقه دار دستگیر شدند.

سرهنگ خانی پور با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، گفت: پلیس با قانون‌شکنان و برهم ‌زنندگان نظم و امنیت بصورت جدی برخورد می‌کند.

این مقام انتظامی با تاکید بر تداوم اجرای این طرح در استان زنجان از شهروندان خواست هرگونه فعالیت اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.