پدیده‌ای جالب در نقطه جاذبه صفر که به صورت اتفاقی توسط یک دانشمند روس کشف شد + فیلم

یک دانشمند روس به طور اتفاقی پدیده‌ای جالب را در نقطه جاذبه صفر کشف کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، تغییر جهت های ناگهانی یکی از ابزارهای فضانوردی در نقطه جاذبه صفر به صورت ناگهانی توسط یک دانشمند روسیه ای اتفاق افتاد و به پیشرفت علوم فضایی کمک شایانی کرد.

 

 

 

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۷ دی ۱۳۹۹
کاش،یک توضیح هم براش درج میکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۶ دی ۱۳۹۹
ایشالا هرچه سریع تر دانشمندان هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستاورد فضایی اختراع کنند تا جهان تو شوک فرو بره هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین سال شهید حاج قاسم سلیمانی یک جوری باید دنیا رو غافلگیر و شگفت زده کنه خصوصا دشمنان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۶ دی ۱۳۹۹
با اطلاعات محدودم در موضوع مکانیک فکر می کنم شکل این وسیله باعث می شود که در حالت جاذبه صفر شاید مشابه ژیروسکوپ در حالت جاذبه معمولی عمل کند یعنی شکل (T) دسته و میله متصل به آن دارای حرکت حول محور خود و حول محور لولای آزاد که همان نقطه آزاد انتهای دستگیره در بی وزنی است و با توجه به جهت انرژی وارد شده و نبود مقاومت جاذبه در برابر آن ، تغییر دائمی آن باعث تغییر زاویه حرکت در جهت انرژی وارد شده به آن شده و تغییر جهت می تواند به دلیل تغییر زاویه در مبحث ارتعاشات ، روند را تا حرکت آونگی و پرتابی به جهت مخالف را برای آن بوجود آورد. نمی دانم درست توانستم توضیح دهم یا نه ؟ اگر کسی بهتر می تواند راهنمائی کند.
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۲۱:۱۲ ۰۶ دی ۱۳۹۹
دلیلش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۶ دی ۱۳۹۹
عالی بود