همزمان با نزدیک شدن به اولین سالروز شهادت حاج قاسم، ویدئویی دیدنی از ایشان در میان جمعیت انبوهی از مردم که قصد سلفی گرفتن با او را دارند در فضای مجازی بازنشر شده است.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  یکی از ویژگی‌های بارز حاج قاسم سلیمانی در طول تمام سال‌های زندگی‌شان علاوه بر شجاعت و اقتدار، محبوبیت زیاد  ایشان میان مردم  به واسطه ویژگی‌هایی مانند دلسوز، مهربان و مردمی بودن بود. حاج قاسم سلیمانی برخلاف بسیاری از مسئولین و مقام‌‌های امروزی، با دشمنان، سرسخت و مقاوم بوده و نسبت به مردم کشور خودمان و حتی مظلومین سراسر جهان، احساس مسئولیت و دلسوزی می‌کردند، از همین رو به شکل اعجاب آوری در میان مردم از محبوبیت برخوردار بودند.

همزمان با نزدیک شدن به اولین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، ویدئویی جالب از حضور ایشان در میان خیل عظیم مردم به خصوص کودکان و نوجوانان که سعی دارند با سردار عکس سلفی بگیرند بازنشر شده است. در ادامه، این ویدئو را مشاهده می‌کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۱:۰۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
سردار دلها
محبوب قلبها
سرباز جناب امام زمان
دوستتون داریم
دلتنگتونیم
این دنیا که نشد
اما ایا اون دنیا لایقم تا شمارو ببینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
سلام بر سردار که دلها را مجذوب خود کرد ورفت لحظه لحظه امنیت و راحتی ما مدیون شماست حاج قاسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۲۵ دی ۱۳۹۹
نام موسیقی بیکلامی که روی مستند سلفی با حاج قاسم است چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۲:۵۵ ۱۳ دی ۱۳۹۹
خیلی دلم برای سردار عزیزم، مالک اشتر علی تنگ شده،واقعا بی نظبر بودندانشالله که روز حساب شفاعت خواه همه ی ما ایرانی باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۷ دی ۱۳۹۹
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق.حاج قاسم عاشق ملت بود و ملت عاشق حاج قاسم. برای همین حاج قاسم تا ابد در قلوب ملت ما جاودانه خواهد بود.