مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز از شرکت بیش از ۲۷۵ سواد آموز دوره انتقال در مسابقه فرهنگی، آموزشی پرسش مهر ریاست جمهوری خبر داد.

یاسین معتوکی مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مسابقه فرهنگی، آموزشی پرسش مهر ریاست جمهوری با حضور سوادآموزان دوره انتقال در قالب دست نوشته به صورت ملی در سطح کلاس‌های دوره انتقال به مناسبت هفته سوادآموزی در دبستان مهر ولایت یک با رعایت کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

او هدف از برگزاری این مسابقه را تشویق سواد آموزان به تفکر نسبت به مسائل اجتماعی، ایجاد روحیه اعتماد به نفس، خودباوری در بین مخاطبان، گسترش و ترویج فرهنگ پرسشگری دانست.

معتوکی جستجوگری و تقویت قدرت تفکر و خلاقیت در سوادآموزان و همچنین تقویت مهارت‌های خواندن و نوشتن و کاربست آن در مسائل روزمره زندگی فردی و اجتماعی را از اهداف دیگر برگزاری این مسابقه عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز افزود: این مسابقه بین ۲۷۵ نفر سوادآموز دوره انتقال در یک حوزه اصلی و حوزه‌های فرعی برگزار شد که بعد از برگزاری دست نوشته بررسی و به طور میانگین در سطح ناحیه از نفرات برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.