کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در صورت مهیا بودن شرایط احتمال دارد نفراتی را به مسابقات بین المللی ایتالیا اعزام کند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام ماتئو پلیکونه ایتالیا روز‌های ۱۴ تا ۱۷ اسفند به میزبانی شهر رم برگزار خواهد شد و از آنجا که این مسابقات یکی از تورنمنت‌های رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود کادر فنی تیم ملی بَدش نمی‌آید برخی آزادکاران را در این میدان محک بزند.

به هر صورت آزادکاران برای کسب ۳ سهمیه باقیمانده المپیک در فرودین ماه تلاش خواهند کرد و شاید حالا که به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از رقابت‌ها لغو شده این میدان فرصتی باشد تا مربیان تیم ملی بهتر در جریان وضعیت فنی کشتی گیران قرار گیرند.

در همین راستا محسن کاوه مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد نیز گفت: قرار شده در خصوص اعزام نفرات به تورنمنت ایتالیا با کادرفنی صحبت کنیم. اینطور که پیداست این تورنمنت قرار است در اسفند برگزار شود که بعد از آن هم مسابقات گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا را در پیش داریم. باید دید برنامه خودمان برای برگزاری مسابقات داخلی چطور می‌شود. حتماً باید روی زمان برگزاری جام تختی فکر کنیم و اینکه انتخابی تیم ملی چطور خواهد بود.

تیم ایران سال گذشته در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام ماتئو پلیکونه ایتالیا که جزء مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شد با ۴ نماینده حضور داشت که محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و بهنام احسان پور و یونس امامی در اوزان ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

گفتنی است رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا طی روز‌های ۲۰ تا ۲۲ فروردین و بلافاصله رقابت‌های قهرمانی آسیا در روز‌های ۲۳ تا ۲۸ فروردین سال ۱۴۰۰ در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار