سیف الله پور: برخی از افراد قصد فراری دادن تیم نساجی از مازندران را دارند

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره وضعیت نامناسب زمین ورزشگاه وطنی قائمشهر توضیحاتی را بیان کرد.

ایزد سیف الله پور قائم مقام باشگاه نساجی مازندران در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمین نامناسب ورزشگاه وطنی قائمشهر اظهار کرد: مسئولان ورزش استان مازندران باید در این باره جواب بدهند چرا که آن‌ها هواداران را مقابل ما قرار داده اند. آنها گفته اند ما قصد داریم تیم را از  مازندران خارج کنیم. به هر حال تحت هیچ شرایطی  تیم نساجی از  شهرش  خارج نمی‌شود. این تیم متعلق به مردم مازندران است و  طرفداران ۶۵ سال با این تیم زندگی کرده اند. البته گویا بعضی‌ها می‌خواهند تیم نساجی را از  شهرش فراری بدهند.  

او ادامه داد: معاون اول رئیس جمهور دستور داد تا ورزشگاه وطنی قائمشهر درست شود و باید تصمیمش اجرا شود، اما متاسفانه مسئولان ورزش مازندران این کار را انجام نمی دهند. زمانی که سازمان لیگ اعلام کرد که ورزشگاه وطنی شرایط برگزاری بازی را ندارد، بعضی از افراد به ما تهمت زدند که قصد داریم نساجی را از مازندران خارج کنیم. تیم‌های صبا و پاس به شهر‌های  قم و همدان انتقال یافتند، اما این تیم‌ها نابود شدند. تیم نساجی در پوست و استخوان مردم قائمشهر و مازندران قرار دارد .

بازیکنان نساجی در ورزشگاه وطنی مصدوم می شوند 

سیف الله پور بیان کرد:  چند بازیکن تیم نساجی در هر بازی  به علت چمن مصنوعی وطنی مصدوم می‌شوند. تیم ما مثل مبارزه‌ بدون اسلحه است که نیرو‌های خود را از دست می‌دهد. حامد شیری در بازی  برابر پرسپولیس  دچار آسیب دیدگی شد. متاسفانه برخی از افراد این مشکلات را  می‌بینند، اما توجهی نمی‌کنند.  

قائم مقام باشگاه نساجی گفت: من از  بهروان و درویشی رئیس هیئت فوتبال مازندران و  قائمشهر تشکر می‌کنم که چمن ورزشگاه وطنی را برای بازی با پرسپولیس آماده کردند. کارکنان شهرداری قائمشهر از صبح به ورزشگاه آمدند و آب‌ روی چمن را تخلیه کردند.  

در زمان بارندگی کاور روی چمن وطنی نمی کشند 

او درباره اینکه چرا روی زمین ورزشگاه وطنی کاور کشیده نشده بود، بیان کرد: بعضی‌ها ایراد می‌گیرند روی زمین کاور نکشیده ایم در صورتی که در زمان بارندگی امکان این کار وجود ندارد، چون ورزشگاه وطنی زهکشی ندارد. زمانی کاور روی زمین مسابقه کشیده می‌شود که برف ببارد. جلسه‌ای روز چهارشنبه هفته گذشته در فرمانداری قائمشهر برگزار شد و من تاکید کردم که با توجه به بارندگی شدید در روز بازی به طور حتم  آب روی زمین ورزشگاه وطنی جمع می‌شود و باید ابر زیادی در تمام زمین قرار بدهیم تا از این طریق آب جمع شود، اما روز بازی متوجه شدیم از " ابر" خبری نیست و مجبور شدیم خودمان "ابر" خریداری کنیم.  

سیف الله پور بیان کرد: ما به نیروی انتظامی گفتیم که اجازه ورود افراد متفرقه را به زمین مسابقه ندهد، اما مرادی ناظر بازی و داور چهارم چندین مرتبه قصد داشتند که بازی را به خاطر ورود افراد متفرقه متوقف کنند.  

او  درباره اینکه پرسپولیسی‌ها مدعی بودند که باشگاه نساجی تمایلی به برگزاری بازی نداشته، گفت: ما به علت بارندگی شدید به مسئولان پرسپولیس پیشنهاد دادیم که بازی روز شنبه برگزار شود، اما آن‌ها قبول نکردند. ما به عنوان میزبان مسابقه بیشترین آسیب را در برگزاری بازی با پرسپولیس دیدیم. تیم ما در چمن طبیعی تمرین و در چمن مصنوعی بازی می‌کند. باشگاه نساجی مجری برگزاری مسابقه نبود. زمین در اختیار ما نیست و برای بازی در ورزشگاه وطنی به اداره کل ورزش استان مازندران مبلغی را می‌دهیم. جلال مرادی و بنیادی فر مسئولان برگزاری این بازی بودند.  

تیم نساجی بیشترین آسیب را از داوری دیده است 

قائم مقام باشگاه نساجی درباره اینکه گل پرسپولیس آفساید بود، گفت: ما درباره داوری صحبت نمی‌کنیم. موعود بنیادی فر داور بین المللی کشورمان است و هیچ مشکلی از لحاظ داوری نداشتیم. تیم ما بیشترین آسیب را از داوری دیده است  اما احترام داوران بر ما واجب است و تابع تصمیمات کمیته داوران هستیم.  

او درباره اینکه چرا باشگاه نساجی با برگزاری بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مخالفت کرد، گفت: ما دوست نداشتیم که در ۲ بازی مهمان باشیم به همین علت با برگزاری بازی برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مخالفت کردیم.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار