رایکا بابل امروز در هفته هفتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور مهمان تیم استقلال خوزستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رایکا بابل از ساعت ۱۴ فردا دوشنبه در هفته هفتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی اهواز مهمان تیم استقلال خوزستان است.

شاگردان نادر دست نشان سرمربی باتجربه تیم رایکا بابل پس از کسب ۲ برد متوالی در هفته‌های چهارم و پنجم و تساوی خارج از خانه ارزشمند در هفته گذشته مقابل آرمان گهر سیرجان، این هفته هم نمی‌خواهند دست خالی به خانه برگردند.

رایکایی‌ها بابلی بعد از کسب نتایج خوب در هفته‌های گذشته از انگیزه‌های بسیار بالایی برای ادامه بازی‌های لیگ برخوردار هستند.

شاگردان نادر دست نشان هرچند کار بسیار دشواری در مقابل استقلال خوزستانی که این فصل عزم خود را برای حضور دوباره در لیگ برتر جزم کردند خواهند داشت، اما ریکا‌های بابلی نیز پس از اینکه توانستند در هفته‌های گذشته بازی‌های چشم نوازی به نمایش بگذراند نشان دادند که در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.
 
تیم استقلال خوزستان با سرمربیگری امیر خلیفه با چهار برد یک تساوی و یک شکست نشان داد که این فصل تیمی منسجم و با نظم خواهد بود و برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند.

جدال جذاب دیگری نیز در این دیدار وجود دارد آن هم جدال بهترین گلزنان دو تیم است. چرا که علی خسرونژاد از تیم رایکا بابل و فرشاد جانفزا از استقلال خوزستان با ۴ گل زده برای کسب عنوان آقای گلی می‌جنگند.

 در جدول لیگ یک فوتبال کشور هم اکنون تیم رایکا بابل با ۸ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد و تیم استقلال خوزستان نیز با ۱۳ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار