حوادث امروز یکشنبه ۷ دی ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز یکشنبه ۷ دی ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف محموله کالای قاچاق با تلاش دریابانان خوزستان

سرهنگ یداله شرفی جانشین فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: با هدف مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی مجموعه مرزبانی استان همه تلاش خود را در مبازره با پدیده شوم قاچاق، ایجاد امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی در جنوب غرب کشور به کار گرفته است.

او با بیان اینکه دریابانان در پست‌های کنترل، آب‌های ساحلی، همه مبادی ورودی و خروجی با ایجاد گشت‌های مستمر دریایی در سطح حوزه استحفاظی به ویژه در شمال خلیج فارس به صورت شبانه روزی مشغول انجام وظیفه هستند، افزود: در این رابطه یک محموله کالای قاچاق شامل؛ ۱۵ دستگاه کولرگازی دوتیکه و ۱۲ دستگاه ماشین لباسشویی کشف و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیربط تحویل داده شد.

اطفای حریق کانکس در اهواز با تلاش آتش نشانان

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: گزارش وقوع آتش سوزی در یک کانکس واقع در منطقه کمپلوی در محدود منازل راه آهن جنب پل راهنمایی و رانندگی در ساعت ۲ و ۱۱ دقیقه بامداد امروز، ۷ دی ماه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، با استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان شعله‌های حریق کانکس را مهار کردند، اظهار داشت: علت حریق از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

اعتراف سارق محتویات داخل خودرو در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت، ماموران انتظامی با گشت زنی نامحسوس و هدفمند یک سارق در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس پس از مواجهه شدن به ادله و مستندات قانونی به ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ماهشهر اعتراف کردند، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

دستگیری ۲ سارق کیف قاپ در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی در برخی مناطق این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۶ اهواز با کار اطلاعاتی هویت ۲ سارق را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد، بیان داشت: سارقان در بازجویی‌های پلیس به ۹ فقره سرقت کیف قاپی در نقاط مختلف اهواز اعتراف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

اعتراف سارق اماکن خصوصی به ۱۹ فقره سرقت در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ پس از بررسی موضوع و با اقدامات اطلاعاتی و جمع آوری سرنخ‌های لازم یک سارق حرفه‌ای عامل آن سرقت‌ها را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی اموال مسروقه کشف شد، گفت: متهم در تحقیقات پلیس به ارتکاب ۱۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد و به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سرکرده باند سارقان منزل و مغازه در اهواز

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل و مغازه در سطح اهواز که یکی از سرقت‌ها سارقان ضمن سرقت از منزل، یک دستگاه خودروی تیبا را از همان محل سرقت کردند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان خوزستان قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پایگاه شرق با انجام اقدامات اطلاعاتی سرکرده باند سارقان را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم و غافلگیرانه به همراه یکی از همدستانش در مخفیگاهشان دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه کشف شد و آن‌ها در تحقیقات پلیس به ۲۸ فقره سرقت منزل و مغازه اعتراف نمودند.

سردار صالحی با بیان اینکه مالباختگان شناسایی و صحنه‌های سرقت بازسازی شدند، تصریح کرد: تلاش برای شناسایی سایر همدستان و کشف اموال سرقتی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.