باشگاه اسرای فلسطینی به اظهارات نژادپرستانه وزیر امنیت رژیم صهیونیستی در خصوص واکسن کرونا اعتراض کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، پس از اظهارات نژادپرستانه وزیر صهیونیستی در خصوص واکسن کرونا، باشگاه اسیران فلسطینی مقامات رژیم صهیونیستی را مسئول کامل زندگی و سلامتی اسرای دربند رژیم صهیونیستی دانست.

قدوره فارس، رئیس باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد: این تصمیم نژادپرستانه نقض جدیدی است که به لیست طولانی نقض‌ها در حق درمان اسراء اضافه می‌شود و دلیل و شواهد جدیدی برای این است که مقامات صهیونیستی با تمامی دستگاه‌های خود مرتکب جنایت اهمال و سهل‌انگاری عامدانه پزشکی (مرگ تدریجی) در حق اسرای فلسطینی می‌شوند.

او تاکید کرد: باشگاه اسیران فلسطینی مقامات رژیم صهیونیستی را مسئول کامل زندگی و سلامتی اسرای دربند رژیم صهیونیستی می‌داند.

قدوه فارس افزود: در زمانی که تمام مردم جهان با ویروس کرونا مواجه است، رژیم صهیونیستی به سیاست نژادپرستانه خود ادامه می‌دهد و این ویروس را به ابزاری برای سرکوب و مجازات علیه اسرا تبدیل کرده و به جای اینکه اقدامات پیشگیرانه لازم را برای آن‌ها فراهم کند به عملیات بازداشت هدفمند ادامه داده است.

او از جامعه جهانی خواست تا رژیم صهیونیستی را ملزم کند درمان‌های لازم برای اسیران را فراهم و جنایت‌های ادامه‌دار این رژیم را محکوم کند.

پیشتر وزیر امنیت رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود واکسن کرونا تنها برای شهروندان صهیونیست اختصاص دارد و شامل حال اسرای فلسطینی نمی‌شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار